شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ساعت ۱۲:۲۶
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین :

 ۲۰۴ دانش آموز در خوابگاه های دانش آموزی اسفراین مسموم شدند

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین تعداد دانش آموزان که بر اثر مسمومیت غذایی در چهار مدرسه شبانه روزی پسرانه و دخترانه اسفراین مسموم شدند را 204 نفر اعلام کرد.
  204 دانش آموز در خوابگاه های دانش آموزی اسفراین مسموم شدند,

اسحاق ایلدرآبادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک تعداد مسمومین را 204 نفر عنوان کرد و افزود : از این تعداد 175 دانش آموز در محل درمان و 29 نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک نفر از دانش آموزان به علت سابقه بیماری قلبی تحت درمان است، گفت : علت مسمومیت شام شب گذشته اعلام شده که نمونه ها به آزمایشگاه مواد غذایی استان ارسال شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین افزود : 24 نفر شامل پرستار ، پزشک ، تیم های بهداشت محیط  و مبارزه با بیماری ها در این مدارس حضور دارند.

ایلدرآبادی خاطرنشان کرد: ساعت 6:45 دقیقه صبح امروز مسمومیت غذایی تعداد زیادی از دانش آموزان به اورژانس 115 شهرستان اسفراین اعلام شد، گفت : به سرعت 5 آمبولانس به محل های اعلام شده اعزام شد و دانش آموزانی که نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

گفتنی است، دادستان اسفراین نیز امروز دستور پیگیری موضوع را صادر کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک