شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ساعت ۱۳:۱۰

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به تحریم های ظالمانه دشمن است

امام جمعه شیروان حضور مردم در راهپیمایی امسال را بسیار با اهمیت دانست و آن را پاسخی به ناکامی دشمن و مبارزه با تحریم های ظالمانه برشمرد.
راهپیمایی 22 بهمن پاسخی به تحریم های ظالمانه دشمن است,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام کوثری، امام جمعه شیروان اظهارکرد: قرآن مجید چند نعمت را نعمت ویژه معرفی کرده است یکی از آنها نعمت دیانت یا اسلام، نعمت هدایت و ولایت که باید قدر آنها را دانست و شاکر بود که یکی از راه های شکر خدا با زبان است .

حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه شکر عملی این است که ما نعمت را در جای خودش مصرف کنیم ، اظهار کرد: بزرگترین نعمتی که امروز خداوند به ما داده نظام جمهوری اسلامی است و نظام اسلامی هم صبر و هم شکر میخواهد.

وی در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی رفتاری خوبی برای همه می باشد، انسان در مکتب حضرت زهرا درس شجاعت، مقاومت و ایثار می آموزد.

 وی افزود: در مکتب فاطمی عفاف ، حجاب، پاکدامنی و همسرداری را از ایشان آموختیم.

 امام جمعه شیروان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه راهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پبروزی امتی است که سال ها زیر چکمه مستکبران بودند.

حجت الاسلام کوثری حضور مردم در راهپیمایی امسال را بسیار با اهمیت دانستو آن را پاسخی به ناکامی دشمن و مبارزه با تحریم های ظالمانه برشمرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب شما مردم است و متعلق به شماست، خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن بار دیگر می آییم با مشت های گره زده بر دهان یاوه گویان می کوبیم و فریاد می زنیم مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل. 

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک