شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ساعت ۹:۵
با حضور استاندار خراسان شمالی انجام شد؛

افتتاح همزمان گازرسانی به ۹۴مدرسه راز و جرگلان

رییس آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلان از افتتاح همزمان گازرسانی به 94 مدرسه در این شهرستان امروز با حضور استاندار خبر داد.
 افتتاح همزمان گازرسانی به ۹۴مدرسه راز و جرگلان,

محمد مهدی محمدی، رئیس اداره آموزش و پرورش رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک گفت: امروز استاندار خراسان شمالی با حضور در مدرسه ابتدایی شهید نظری غلامان افتتاح همزمان ۹۴ مدرسه این شهرستان را در برنامه دارد.

وی ادامه داد : ۵۲۳ بخاری برای تمام مدارس این شهرستان خریداری شد که ۵۰۰ بخاری در ۹۰ مدرسه روشن شده و ۲۳ بخاری برای ۲۰ مدرسه دیگر که در دهستان حصارچه بخش جرگلان قرار دارد و هنوز گازکشی نشده اند  نگه داشته شده است .

وی با بیان اینکه بخاری های خریداری شده هرمتیک هستند، افزود : برای هر بخاری ۳ میلیون تومان هزینه شد و با هزینه های دیگر میزان اعتبار هزینه شده برای این مدارس نزدیک به دو میلیارد تومان است .

محمدی تعداد آموزشگاه های این شهرستان را ۱۸۲ آموزشگاه عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۶۲ مدرسه گازکشی شده و دارای بخاری های هرمتیک و شوفاژ هستند .

رازوجرگلان ۱۲ هزار ۵۰۰ دانش اموز در پایه های مختلف دارد .

خبرنگار : رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک