جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ساعت ۶:۴۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه فجر در خراسان شمالی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، به برگزاری جشنواره فیلم فجر همزمان با ایام دهه فجر در استان اشاره کرد و افزود: می بایست برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم در استان از همه تلاش، توان و ظرفیت های موجود بهره مند شویم.
جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه فجر در خراسان شمالی برگزار می شود,

به گزارش عصراترک، حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در جلسه ستاد دهه فجر این اداره کل با تاکید بر لزوم مشارکت هر چه بیشتر مردم، مراکز و موسسات فرهنگی و هنری در سطح استان، گفت: فعالیت ها و برنامه هایی که با مشارکت مردم انجام گیرد خروجی بهتری خواهد داشت.

فرخنده، با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حال حاضر دارای ١٠٢٤ مرکز فرهنگی و هنری می باشد، افزود: بهره مندی از ظرفیت مراکز و موسسات فرهنگی و هنری به برگزاری هر چه با کیفیت تر برنامه ها کمک می کند.

وی، به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل مهم اشاره و اظهار کرد: مدیران مجتمع های فرهنگی و هنری به عنوان یک واحد منسجم به خوبی می توانند در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر یاری رسان اداره کل فرهنگ  وارشاد اسلامی استان باشند.

فرخنده، به برگزاری جشنواره فیلم فجر همزمان با ایام دهه فجر در استان اشاره کرد و افزود: می بایست برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم در استان از همه تلاش، توان و ظرفیت های موجود بهره مند شویم.

رئیس ستاد دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی درست در اجرای برنامه های ایام دهه مبارک فجر، برنامه های این اداره کل را تشریج کرد.

ابوالحسن حیدری، برگزاری شب شعر استانی انقلاب، برگزاری شب های فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان ها، برپایی نشست تخصصی ادبیات انقلاب، جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم های جشنواره عمار در ٤٠ مسجد، اجرای گروه سرود ٦٠٠ نفری بچه های مسجد، اعزام اساتید برای مناطق حاشیه با عنوان "محله مهربانی"، برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد را از اهم برنامه ها در ایام دهه فجر ذکر کرد.

وی، همچنین افتتاح کتابخانه های روستایی ارکان و گریوان، افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب، افتتاح پلاتو نمایش شهرستان شیروان و افتتاح سینما شهر تیتکانلو را از دیگر برنامه ها برشمرد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک