شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ساعت ۷:۷

هدف دشمن در فتنه ۸۸، نابودی عمود خیمه دین بود

امام جمعه آشخانه عنوان کرد: هدف دشمن در فتنه های چهار دهه  از عمر نظام، حذف قرآن، ارزش های دینی و برچیدن بساط دینداری از نظام انقلاب اسلامی است و درصدد نابودی عمود خیمه دین یعنی ولایت فقیه است.

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در همایش حماسه ۹دی عنوان کرد: فتنه همانند جاده ای مه آلود است که نمی توان مسیر درست را در آن تشخیص داد که در این زمان نیاز به چراغ مه شکن است.

 

وی تصریح کرد: عالم به زمان همانند چراغ راهی است که می تواند رهبر یک جامعه باشد یا خود فرد به آن علم و تقوا دست یافته باشد.

حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه که فتنه ۸۸ محصول سال ها اتاق فکر دشمنان بوده، اظهار کرد: هدف دشمن در فتنه های چهار دهه، حذف قرآن، ارزش های دینی و برچیدن بساط دینداری از نظام انقلاب اسلامی است و درصدد نابودی عمود خیمه دین یعنی ولایت فقیه است.

وی افزود: سران داخلی فتنه 88 پیوسته بر آتش فتنه می دمیدند و خط توهین و هتک حرمت به ساحت مقدس اهل بیت (علیهم السلام) را به آشوب گران می دادند و اینان را لشگر خدا می نامیدند.

امام جمعه شهر آشخانه راه های سربلندی از آزمون فتنه را توسل به قرآن، اهل بیت  (ع) توجه به منویات مقام معظم رهبری عنوان و خاطر نشان کرد: با مقاومت، ایستادگی و بصیرت ملت ایران، انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری مراحل پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت زحمت و تلاش دارد ولیکن محصول آن شیرین و پر ثمر است، همانگونه که با ایستادگی در دوران دفاع مقدس، طعم استقلال، آزادی و امنیت را مردم ما می چشند.

 

حجت الاسلام احمدزاده خاطر نشان کرد: ملت ما نه از آمریکا و نه هم پیمانانش واهمه ای دارد و نه از طمعی که آنها در دل دارد.

امام جمعه شهر آشخانه با بیان این که ملت ایران تا زمانیکه آگاهی، تشخیص درست و بصیرت دارند پیروز و سرافراز اند، اظهار کرد: دشمنان با این هیبت تاکنون در مقابل ما مفتضحانه صحنه منطقه ای را ترک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت و ولایت پذیری مردم در روز ۹ دی، از ایام های ماندگار در تاریخ ایران و جهان است.

انتهای پیام/ فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک