جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ساعت ۷:۴۱

تصادف زنجیره ای ۵ خودرو در گردنه بدرانلو ۲ مجروح برجا گذاشت

جانشین رئیس پلیس راه شهرستان بجنورد  از برخورد 5 دستگاه خودرو با یکدیگر در گردنه بدرانلو بجنورد با 2 نفر مجروح خبر داد.
تصادف زنجیره ای 5 خودرو در گردنه بدرانلو 2 مجروح برجا گذاشت,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرگرد قویدل، جانشین رئیس پلیس راه شهرستان بجنورد  با اعلام جزئیات این خبر گفت : ساعت 20:45 دقیقه شب گذشته یک دستگاه وانت نیسان که از سمت بجنورد به آشخانه در حال تردد بوده به علت لغزندگی سطح جاده در کیلومتر 21 این محور به سمت چپ جاده انحراف پیدا می کند.

وی ادامه داد: در همین حین این وانت نیسان که به صورت ناگهانی به سمت چپ جاده انحراف پیدا کرده بود با یک دستگاه سواری پژو برخورد کرده و به علت سرعت نسبتا بالا و لغزندگی جاده مجددا به یک دستگاه اتوبوس نیز که در این محور در حال تردد بوده برخورد می کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: هر سه دستگاه خودرو با همکاری مامورین پلیس راه و عوامل هلال احمر به کنار جاده انتقال می شوند و خودروی هلال‌احمر نیز برای جلوگیری از بروز اتفاقات دیگر در پشت اتوبوس قرار گرفته و چراغ گردان خودرو را روشن می کند.

سرگرد قویدل با اشاره به اینکه شدت لغزندگی جاده به حدی بود که یک دستگاه کامیون کشنده حامل سیمان نیز به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به خودروی هلال‌احمر برخورد می‌کند،  افزود: در همین حین یکی از مسافران اتوبوس به شدت مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال می شود.

وی با اشاره به اینکه یک نفر دیگر نیز از سرنشینان خودروی وانت نیسان به شدت مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شد، خاطر نشان کرد : کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف زنجیره ای را تجاوز  به چپ از ناحیه خودروی سایپا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی کامیون کشنده اعلام کردند.

جانشین رئیس پلیس راه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته یک دستگاه اتوبوس جایگزین به صورت آنی به محل حادثه اعزام و اقدام به سوار کردن مسافرین اتوبوس حادثه دیده کرد از رانندگان عزیز  خواست تا به جهت بارش نزولات آسمانی و شرایط جوی در محور های سطح استان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همواره از شتاب زدگی و عجله در حین رانندگی جدا خودداری کنند تا انشاءالله شاهد وقوع این گونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
یک معلم | 1397/10/05
0
0
با سلام لغزندگی جاده مربوط به گازوییل مینی بوسی بود که چپ کرده بود نه بارندگی.... گزارشها چقدر از واقعیت به دوره.........
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک