جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ساعت ۱۳:۴
خطیب نمازجمعه آشخانه:

 حوزه و دانشگاه دو بال ترقی، بالندگی و پیشبرندگی پیشرفت کشور است / رویش های انقلاب اسلامی بیشتر از ریزش های آنست

امام جمعه شهر آشخانه با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه گفت: اگر حوزه علمیه و دانشگاه باهم متصل و هماهنگ باشند دو بال ترقی، رشد و بالندگی کشور می شوند.
  حوزه و دانشگاه دو بال ترقی، بالندگی و پیشبرندگی پیشرفت کشور است / رویش های انقلاب اسلامی بیشتر از ریزش های آنست,

به گزارش عصر اترک از آشخانه، امام جمعه شهر آشخانه حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با بیان اینکه مردم به ویژه جوانان در مقابل نقشه و حربه های دشمن آگاه و هوشیار باشند، گفت: فشار های اقتصادی، عملی و روانی از ابزار های دشمن در جهت سیطره آمریکا بر کشورمان است که عربستان نمونه بارز سیطره آمریکا است.
حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با اشاره به تلاش های دشمن در تسلط به ایران، اظهار کرد: دشمن همواره در صدد این است تا ما از توانایی و عناصر اقتدارمان در جهان دست برداریم تا بر استقلال و سرنوشت کشورمان مسلط شوند.
وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال آسیب زدن به پیشرفت هسته ای، توان موشکی، قدرت دفاعی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی هستند.
وی افزوذ: امروز هرچند ریزش هایی در بدنه نظام داریم ولیکن رویش های انقلاب اسلامی در حوزه های سیاست، علم، صنعت و ... بیشتر است.

 

وحدت حوزه و دانشگاه مایه پیوند علم و دین است

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه محترم شهرستان اسفراین در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اسفراین گفت: علم و دین توامان مجال رشد جامعه اسلامی را فراهم می کنند
وی با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه مایه پیوند علم و دین است  و تحصیل، تهذیب و تبلیغ نصب العین حوزویان و دانشگاهیان باشد
حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: رویکرد ها و کارکردهای وحدت حوزه و دانشگاه از سوی متولیان مراکز دانشگاهی و آموزش عالی و حوزه های علمیه، دانشجویان و طلاب این شهرستان بازخوانی شود
 امام جمعه شهرستان گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در راه پرخطر و پر زحمت رویارویی با قدرتمندان ظالم ایستاد و هنر فرهنگ ایثار و شهادت دشمن را همواره ناکام گذاشته است.


 یکی از نشانه های تکاملی جامعه ایمانی رعایت انصاف است

 امام جمعه شیروان با گرامی داشت شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه دو سنگر مهم است که همواره مورد طمع بدخواهان بوده و نظام طاغوتی تلاش فراوان کرد تا حوزه را از سیاست دور نگه دارد و دانشگاه را از دیانت ، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز این دو نهاد عظیم دو بال پروازی جامعه و نظام قرار گرفته اند و با وحدت خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه کردند.

 حجت الاسلام کوثری با اشاره به روز حمل و نقل و رانندگی با خداقوت گویی به قشر زحمتکش حمل و نقل هوایی و ریلی و جاده ای گفت: این همه حوادث و کشته در جاده ها در شان جامعه انقلابی و دینی نیست. وی اضافه کرد: بی توجهی و لجاجت و شتابزدگی از آسیب های رانندگی است که خطر آفرین است.

امام جمعه شیروان با تسلیت وفات کریمه اهل بیت گفت: بزرگترین کرامت این بانوی بزرگ این است که با جذبه الهی خود قم را مرکز دین و گسترش معارف اهل بیت قرار داد و امروز دنیا از این چشمه جوشان معنویت سیراب می شود.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک