شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۰:۵۷

امروز با  اطاله دادرسی در مجموعه قوه قضائیه مواجه نیستیم

زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امروز با  اطاله دادرسی در مجموعه قوه قضائیه مواجه نیستیم، گفت: اجرای عدالت و احکام اسلامی باید سریع اجرا شود.
امروز با  اطاله دادرسی در مجموعه قوه قضائیه مواجه نیستیم,

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی در در دیدار تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان زنجان با تبریک ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو خطاب به دانشجویان گفت: هدف از نامگذار ۱۶ آذر  در حقیقت روز استبداد ستیزی، عدالت طلبی و جلوگیری از نفوذ بود که دانشجویان برای جلوگیری از رسیدن دشمن به اهداف شوم خود جانشان را تقدیم انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ آذر ماه تنها  متعلق به محیط دانشگاه و دانشجو نیست بلکه همه باید در مقابل نفوذ و استبداد ستیزی حرکت کنند، گفت: وظیفه همه این است که این روز را گرامی بداریم و از اهداف و آرمان های این حرکت عظیم بگوییم و عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: آنچه در آن خیر و برکت است در کار جماعت و وحدت است و آنچه در آن خیر نیست تفرقه  است و دشمن تلاش می کند ازهر گونه نفوذ برای رسیدن به اهداف پلید خود استفاده کند، طبقات مختلف مردم بایستی از حرکت و محوریت این روز ارزشمند  الگوبرداری کنند.

صادقی نیارکی خطاب به تشکل های دانشجویی حاضر در جلسه  افزود : جریان ها و تشکل ها نباید به شهدا  با عینک سیاسی نگاه کنند و شهدا متعلق به یک حزب و جریانی نیستند بلکه متعلق به ارزش ها و کلیه نظام هستد.

وی با بیان اینکه امروز با اطاله دادرسی در مجموعه قوه قضائیه مواجه نیستیم افزود: اجرای عدالت و احکام اسلامی باید سریع اجرا شود و شما در این راستا اجرای حکم محکومین در  روزهای گذشته در زنجان را ملاحظه کردید و قوه قضائیه در اجرای احکام اسلامی هیچ تبعیضی نمی پذیرد  و فقط تابع قانون است.
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک