شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ساعت ۶:۵۸

مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون یورویی مربوط به دارو و تجهیزات پزشکی است

رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی با مجوز مقام معظم رهبری برای حوزه سلامت، مربوط به دارو و تجهیزات پزشکی است.
مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون یورویی مربوط به دارو و تجهیزات پزشکی است,

حمید پوراصغری، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر تخصیص ۵۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به دو حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، اظهارداشت: با مجوز مقام معظم رهبری ، مصوبه ای صادر شد که بر اساس آن بدهی های حوزه دارویی و تجهیزات پزشکی تسویه شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه دارو و تجهیزات پزشکی را نمی توان جدا از هم دانست، افزود: این مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو قرار است تحویل سازمان بیمه سلامت شود و این سازمان مسئولیت توزیع آن برای پرداخت هزینه های دارویی و تجهیزات پزشکی را به عهده بگیرد.

پوراصغری خاطرنشان کرد: کمک هایی که بعضا از سوی سازمان برنامه و بودجه برای حوزه سلامت در نظر گرفته می شوند، همواره برای دارو و تجهیزات پزشکی بوده ضمن اینکه این مورد خاص در مصوبه نیز برای تخصیص به هر دو حوزه دارو و تجهیزات پزشکی ذکر شده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک