جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ساعت ۸:۱۱
فرمانده انتظامی مانه و سملقان:

عامل مزاحمت برای ۴۰ نفر از بانوان سملقانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری عامل اصلی مزاحمت تلفنی در این شهرستان خبر داد.
عامل مزاحمت برای ۴۰ نفر از بانوان سملقانی دستگیر شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: در پی دریافت چند فقره مزاحمت تلفنی برای بانوان درسطح شهرستان مراتب در دستور کار عوامل پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا طی دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری مالک خط مورد نظر و جلوگیری از فراگیر شدن احساس مزاحمت با حساسیت ویژه و با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری موثر فرمانده پاسگاه انتظامی خرمده، موفق به شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم به هویت مشخص،در روستایی از توابع بخش مانه شدند.

سرهنگ رختیانی اظهار داشت: پس دستگیری و ارائه ادله جرم متهم به بزه صورت گرفته اعتراف واعلام داشت از حدود یک سال گذشته از طریق خط مد نظر برای تعداد زیادی از خانواده ها بخصوص بانوان ایجاد مزاحمت تلفنی کرده است که در استعلام وپرینت شماره خط، مشخص شد متهم فقط در سال ۹۷ برای تعداد ۴۰ نفر از بانوان که مالکیت شماره خطوط آنان مشخص بوده ایجاد مزاحمت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان ضمن تاکید بر هوشیاری و نظارت خانواده ها و جلوگیری از هر گونه تماس با افراد ناشناس خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله، که تاکنون شش نفر شاکی خصوصی داشته و تعدادی نیز به دلایل شخصی پیگیری نکردند به دادسرای ارسال شد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک