شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۱۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ساعت ۱۲:۳۷

برگزیدگان مسابقات والیبال راز و جرگلان معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات والیبال جام تربیت بدنی و ورزش  شهرستان رازوجرگلان معرفی شدند.
برگزیدگان مسابقات والیبال راز و جرگلان معرفی شدند,

به گزارش عصر اترک، مسابقات هفته تربیت بدنی در سالن دانش آموزی شهر راز به مدت دو هفته برگزار شد که در پایان تیم حصارچه از بخش جرگلان -مقام اول، کانون نسل نو امانلی از بخش مرکزی -مقام دوم و شهرداری راز-مقام سوم را کسب کردند.

همچنین تیم بخشداری جرگلان  بعنوان تیم اخلاق و سید جواد محمد پور از حصارچه -بازیکن برتر، یاشار صفدری از گونیک -بازیکن برتر و مصطفی رضایی جوشقان از راز -مربی برتر معرفی شدند .

موسی الرضا رازقی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان گفت: مسابقات به مناسبت (هفته بسیج و هفته وحدت برگزار شد و ما سعی کردیم با امکانات موجود از چیزی در این مسابقات دریغ نکردیم.

وی افزود :جوایز مسابقات برای تیم اول دو میلیون تومان به همراه کاپ ,مدال و حکم قهرمانی برای  تیم دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای تیم سوم یک میلیون به همراه کاپ و حکم قهرمانی اهدا شد.

 وی گفت : شهرستان رازوجرگلان و بخصوص جوانان بخش جرگلان در خصوص ورزش والیبال استعداد بسیار خوبی دارند که امسال از بخش جرگلان ۴ تیم شرکت کرده بود و در اختتامیه نیز رئیس هیئت والیبال استان نیز حضور داشت تا استعداد را شناسایی کند .

وی تاکید کرد: اگر امکانات و تجهیزات کافی داده و توجه کافی شود ورزش والیبال شهرستان و جرگلان می تواند در مسابقات بزرگتری مدال آور شود .

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک