شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ساعت ۶:۹

برف مدارس خراسان شمالی را تعطیل کرد

بارش نخستین برف پاییزی در خراسان شمالی برخی از مدارس روستایی در دوشهرستان فاروج و اسفراین را به تعطیلی کشاند.
برف مدارس خراسان شمالی را تعطیل کرد,

به گزارش عصر اترک، بارش باران و برف از عصر یکشنبه خراسان شمالی را فراگرفت و سبب ریزش 40 میلی متر باران در اسفراین شد که سبب جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهرستان و آبگرفتگی منازل روستایی و معابر شهری شد.

بارش برف و آبگرفتگی معابر مدارس روستاهای درپرچین، سرخ قلعه، کریم آباد علیا و سفلی به تعطیلی کشاند و مدرسه روستای کلاته سنجر هم به علت آبگرفتگی معابر تعطیل شد.

همچنین در شهرستان فاروج هم مدارس روستاهای امیرآباد، محمد آباد، احسان آباد، باغ محله، زینکانلو، مردکانلو، قره گل، طبریان، خسرویه، پیره، پسکن، جنجال آباد، قره جقه، گوگ دره، دالینجان ترکیه، قلعه صفا، قره چشمه، بهار و اسطرخی به علت بارش برف در نوبت صبح امروز سه شنبه تعطیل هستند.

بارش ها از عصر دوشنبه در برخی مناطق کوهستانی شهرستان به صورت برف ادامه یافت که موجب بروز مشکلات ترافیکی در برخی مسیرهای شهرستان از جمله در محور کوهستانی اسفراین - بجنورد شد و ستاد مدیریت بحران را به ممنوعیت تردد تریلرها در این مسیر واداشت.

هواشناسی خراسان شمالی پیش بینی کرده که بارش ها در این استان تا روز سه شنبه ادامه یابد که در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف و کولاک خواهد بود.

165 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک