جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ساعت ۱۱:۳۴
مسئول قرارگاه و پیشرفت و آبادانی سپاه جواد الائمه (ع):

اگر تفکر بسیج نبود باید به زبان کشورهای دیگر صحبت می کردیم

مسئول قرارگاه و پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) با بیان این که ترامپ می گوید اگر کمک های آمریکا نبود فرانسوی ها باید در پاریس، آلمانی یاد می گرفتند، عنوان کرد: چه بسا اگر تفکر وعمل بسیجی نبود امروز ما نیز به زبان کشورهای دیگر صحبت می کردیم.
اگر تفکر بسیج نبود باید به زبان کشورهای دیگر صحبت می کردیم,

به گزارش عصر اترک، سرهنگ محمدرضا شجاع، مسئول قرارگاه و پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در دیدار با دانش آموزان دبیرستان دکتر شریعتی آشخانه عنوان کرد: بسیج در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از شاهکارهای امام (ره)، معجزه های الهی و برکات انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: امروزه بسیج نعمت الهی است که امام خمینی (ره) در تفکرات الهی اش پرورش داد و بسیج به یک قدرت ویرانگر در مقابل تهدیدات و توطئه های دشمنان مبدل شده است.

سرهنگ شجاع با بیان این که ترامپ می گوید اگر کمک های آمریکا نبود فرانسوی ها باید در پاریس، آلمانی یاد می گرفتند، عنوان کرد: چه بسا اگر تفکر و عمل بسیجی نبود امروز ما نیز به زبان کشورهای دیگر صحبت می کردیم.

وی افزود: تفکر بسیج باعث شد در همه ی دوران های انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس تمام قدرت های جهان مبهوت این تفکر باشند.

مسئول قرارگاه و پیشرفت و آبادانی سپاه استان، بسیج را خاکریز مستحکم در مقابل تهدیدات و توطئه های دشمن دانست و خاطر نشان کرد: اقتدار، شکست ناپذیری و پیشرفت کشور به برکت تفکر و خدمات بسیج است.

وی اظهار کرد: بسیج مظهر ایستادگی، مقاومت، پیشرفت و وحدت است و به برکت آن سبب خلل ناپذیری، با عظمت و اقتدار ملت ایران است.

سرهنگ شجاع با بیان این که اگر مسئولان، تفکر بسیجی را باور کنند می بایست امروز حکومت و قدرت منطقه را در دست می گرفتیم، گفت: امروز فکر تجاوز آرزویی شده برای دشمن که این مدیون فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی خطاب به برخی که می گویند امروز جوانان مشکل کشور هستند، خاطر نشان کرد: جوانان عزیز و بسیجیان راه حل و کلید طلایی مشکلات کشورند و کسانی که تفکر دیگری در سر دارند خط سازش با دشمن را خط و مشی خود قرار داده اند.

سرهنگ شجاع با اشاره به جوانان و نوجوانان گفت: امروز اخلاق، فکر و منش بسیجی الگو است و با کسب علم و دانش باید پیشقدم، پیش برنده و پیش رونده باشید.

انتهای پیام/ فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک