شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ساعت ۷:۱۱
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد :

سوختن مرد ۳۵ ساله بجنوردی در زمین کشاورزی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد از سوختن مرد 35 ساله بجنوردی صبح امروز در چادر و در زمین های کشاورزی خبر داد.
سوختن مرد 35 ساله بجنوردی در زمین کشاورزی,

مجید گریوانی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: بعد از تماس تلفنی با مرکز و اعزام نیروها، با جسد سوخته جوان بجنوردی در زمین کشاورزی روستای کلاغ آشیان مواجه شدند.

گریوانی ادامه داد: صبح امروز با تماس تلفنی از سمت ساکنین روستای کلاغ آشیان بجنورد، نیروهای آتش نشان در محل حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در زمان حضور نیروها در محل حادثه،  جسد مرد جوان دارای دود بود، اظهارکرد:  این نشان از این می دهد که مدت زمان کمی از این حادثه گذشته است.

گریوانی افزود: مرد جوان 35 ساله، دارای چهار فرزند برای حفاظت از محصولات کشاورزی ، شبانه در حال مراقبت از آنها بوده است و برای جلوگیری از سرمای هوا روی چادری که در آن اسکان داشت را با نایلون پوشانده بود.

وی با اشاره به اینکه نتیجه نهایی و دقیق علت مرگ این فرد از سوی پزشکی قانونی تا ظهر امروز اعلام می شود، گفت: براساس شواهد این فرد باتوجه به پوشش بیرونی چادر، ابتدا بوسیله گاز مونوکسید کربن دچار خفگی شده و به دلیل مجاورت پیک نیک با چادر آتش سوزی رخ داده است.

گریوانی همچنین با هشدار جدی نسبت به استفاده از وسایل گازی در محیط‌های بسته بیان کرد: شهروندان به‌هیچ‌وجه در مکان‌های بسته‌ای همچون کابین خودرو و چادرهای مسافرتی از این قبیل وسایل گازسوز به جهت‌های گوناگون ازجمله گرم کردن محیط یا آشپزی استفاده نکنند زیرا باعث گازگرفتگی افراد و از دست دادن جانشان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک