شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ساعت ۹:۱۹
فرماندار جاجرم:

۱۳ آبان ماه نقطه عطف جمهوری اسلامی است/ آمریکا می خواهد با جنگ روانی اهداف خودش را پیاده کند

فرماندار جاجرم گفت : ۱۳ آبان ماه نقطه عطف جمهوری اسلامی است و یاد آور سه رویداد بزرگ ، تبعید معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان پیرو خط امام است.
۱۳ آبان ماه نقطه عطف جمهوری اسلامی است/ آمریکا می خواهد با جنگ روانی اهداف خودش را پیاده کند,

به گزارش عصر اترک،  رضا آذری، فرماندار جاجرم در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در جمع پرشور مردم جاجرم اظهارکرد: دشمن همه قدرت خودش را نشان داده است و چهل سال است که یک جنگ تمام عیار علیه کشور راه انداختند.

آذری با اشاره به خیانت ها و نقشه های دشمن علیه انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته افزود: ما در این چهل سال قوی و محکم و مستحکمتر شدیم و پیشرفت هایی از قبیل انرژی هسته ای، نانو تکنولوژی و داروسازی و ... داشته ایم.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا گفت: به حول و قوه الهی آمریکا منزوی تر شده است و از مقاومت انقلاب اسلامی در طول چهل سال باید درس بگیرد.

فرماندار جاجرم با اشاره به ۱۵۴ شهید در شهرستان جاجرم اظهار داشت: شهدا به ندای امام خودشان راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و جانشان را برای کشور نثار کردند.

وی با طرح این پرسش که چرا از موشک های جمهوری اسلامی می ترسید و می گویید باید کنار بگذارید گفت: آمریکا می خواهد با جنگ روانی اهداف خودش را پیاده کند.

آذری با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم اظهار داشت: با همدلی مردمد و به کوری چشم دشمنان این ملت،  چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه در شهرستان جاجرم در دولت تدبیر و امید خدمات خوبی صورت گرفته است گفت: ما از زمانی که در شهرستان جاجرم آمدیم افق چند ساله ای در حوزه های مختلف خدمات بهداشتی و اقتصادی و ... را ترسیم کرده ایم.

فرماندار جاجرم اظهار داشت: قصور و بی کفایتی دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیمارستان جاجرم کاملا مشخص است و ما بیمارستان را در اولویت قرار داده ایم و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به پروژه های در حال تکمیل در شهرستان جاجرم پرداخت و گفت: بنده نیامده ام برای سیاست بازی و سیاست زدگی و کارهای حزبی بلکه به حول قوه الهی برای آبادانی و توسعه فرهنگی، اقتصادی اجتماعی آمده ام.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک