جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ساعت ۱۰:۵۶
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین :

مشکلی در تامین داروی مورد نیاز شهرستان اسفراین نداریم/ نواقص سیستم نوبت دهی کلینیک ویژه رفع می شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت : تاکنون در شهرستان اسفراین مشکلی برای تامین داروی مورد نیاز نداشته ایم.
مشکلی در تامین داروی مورد نیاز شهرستان اسفراین نداریم/ نواقص سیستم نوبت دهی کلینیک ویژه رفع می شود,

به گزارش عصر اترک، دکتر اسحق ایلدرآبادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در پنجاه و هشتمین جلسه طرح تحول سلامت با اشاره به اینکه شهرستان اسفراین تاکنون برای تامین دارو های مورد نیاز خود هیچ مشکلی نداشته است و شرکت های دارویی کشور نیز بدهی خاصی از اسفراین ندارند، تاکید کرد: روند تامین دارو هر هفته به صورت منظم کمیته تامین دارو در مدیریت غذا و دارو با حضور مسئولان مرتبط برگزار شود.

وی در این جلسه ضمن تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه بلوک زایمانی و بهره برداری به موقع از این طرح گفت : برای بررسی روند اجرای این طرح در هر مرحله بازدید های دوره ای انجام می شود که این بازدید ها تا پایان این پروژه ادامه می یابد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه برنامه حضور پزشکان در کلینیک ویژه باید به صورت هفتگی مشخص و زمان بندی شود افزود: نواقصی که تاکنون در سیستم نوبت دهی کلینیک ویژه شناسایی شده است باید به زودی رفع شود.

دکتر اسحق ایلدرآبادی آموزشی شدن بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین را امتیاز ویژه برای دانشجویان  و دانشکده دانست و گفت : انتظار می رود همکاران بیمارستان و معاونت آموزشی برای اجرای این موضوع بیش از پیش با یکدیگر همدل و همراه باشند.

بررسی مصوبات جلسه قبل ، برنامه ریزی برای جذب متخصصان جدید وتشکیل ستاد استقبال از آنها و مکاتبات لازم با بیمه ها در خصوص واگذاری 10 درصد تخت های بیمارستان به بخش خصوصی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه برای اجرای آنها تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ علی اسماعیل زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک