جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ساعت ۸:۵
بعد از گذشت ۱۲ سال،

تکمیل مصلی فاروج همچنان در پیچ و خم جذب اعتبارات

پروژه مصلی فاروج 12 سال پیش کلنگ زنی شد و تاکنون با صرف یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار تاکنون تنها 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
تکمیل مصلی فاروج همچنان در پیچ و خم جذب اعتبارات,

امام جمعه شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در خصوص روند عملیات ساخت مصلی نماز جمعه در فاروج گفت:۱۲ سال پیش کلنگ پروژه ساخت مصلی در فاروج به زمین خورده است و در ۴ سال گذشته کار سرعت خوبی نسبت به قبل گرفته است.

 

حجت الاسلام قلی زاده، امام جمعه فاروج اظهارکرد: تاکنون برای این پروژه مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که ششصد میلیون تومان از این مبلغ را از سال گذشته تاکنون از شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کل کشور دریافت کرده ایم.

 

وی افزود: قبل از انتصاب بنده وضعیت مصلی پیشرفت چشم گیری نداشت و فقط ستونها را اجرا کرده بودند اما در حال حاضر با پیگیریهایی که شده پیشرفت ۶۵ درصدی در ساختمان مصلی حاصل شده است.

 

وی نبود اعتبار را دلیل طولانی شدن پروژه عنوان کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون دولت و استانداری هیچ گونه اعتباری به ما نداده است و با برآوردی که انجام داده ایم حداقل به سه میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم تا این پروژه را به اتمام برسانیم.

 

حجت الاسلام قلی زاده خاطرنشان کرد: سهم کمک های مردمی در فاروج برای مصلی تاکنون هفتاد میلیون تومان بوده که انتظار کمک بیش از این را در شهرستان داریم .

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک