جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ساعت ۱:۳۳
در قالب رزمایش شیفت ایثار انجام می شود،

 خدمت بی مزد و منت ۳۰۰ کارگر بسیجی در صنایع مادر خراسان شمالی

300 نفر از کارگران بسیجی استان خراسان شمالی یک شیفت کاری بدون دستمزد در کارخانه آلومینای جاجرم و فولاد اسفراین خدمت رسانی می کنند.
 خدمت بی مزد و منت 300 کارگر بسیجی در صنایع مادر خراسان شمالی,

مسئول بسیج کارگری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگارعصر اترک گفت: رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان شیفت ایثار با همکاری 300 نفر از کارگران استان در روز بیستم شهریور ماه برگزار می شود.

خاکسار اظهار کرد: کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحدهای تولیدی تحت عنوان "شیفت ایثار" خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور می یابند و در عرصه های بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت و غیره فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد:  مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و آمادگی برای جنگ اقتصادی که بر علیه کشور به راه انداخته‌اند از مهمترین اهداف این برنامه به شمار می‌رود که در واحدهای تولیدی و مراکز کار استان شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون کارگران در عرصه‌های مختلف حضوری پرشور و گسترده داشته‌اند، تاکید کرد: تقدیم شهدای بسیاری از جامعه کارگری در هشت سال دفاع مقدس نمونه بارزی از تلاش این قشر برای اعتلای کشور به شمار می‌رود.

خاکسار خاطرنشان کرد: در عرصه کنونی که صحنه جنگ اقتصادی به شمار می‌رود برای کمک به اقتصاد کشور و همراهی با انقلاب، کارگران بسیجی در قالب رزمایش خدمات‌رسانی کارهایی از قبیل کمک برای تعمیر و نگهداری دستگاه‌های واحدهای تولیدی و صنعتی، اضافه‌کاری بدون مزد، کمک برای جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ها، ایمنی و بهداشت و اقداماتی از این قبیل را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک