شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ساعت ۶:۳۰
با رونمایی از رشته‌های جدید در مقطع کاردانی

پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس آغاز شد

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در مقطع کاردانی برای ترم اول سال تحصیلی 97-98 علاوه بر رشته‌های پیشین در رشته‌های جدیدی مانند «سینما-تدوین فیلم»، «سینما-تصویربرداری» و «خبرنگاری ورزشی» نیز دانشجو می‌پذیرد.
پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس آغاز شد,

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، دانشکده رسانه فارس در مقطع کاردانی برای نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 در رشته‌های «خبرنگاری»، «خبرنگاری ورزشی»، «روابط عمومی»، «مترجمی زبان انگلیسی- آثار مکتوب و متون رسمی»، «عکاسی خبری»، «عکاسی-هنرهای تجسمی»، «سینما-تدوین فیلم» و «سینما-تصویربرداری» دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام از علاقه‌مندان به تحصیل در دانشکده خبرگزاری فارس از روز دوشنبه 22 مرداد آغاز و تا روز یکشنبه 28 مرداد ادامه خواهد داشت.

متقاضیان تحصیل در رشته‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت کنند. در این دفترچه تمامی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و همچنین اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام درج شده است.

در این دفترچه و در بخش شرایط اختصاصی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس آمده است: «زمان تشکیل کلاس‌ها ترجیحا روزهای پنجشنبه و جمعه و در سایر روزهای هفته حتی‌المقدور بعد از ظهرها خواهد بود». «تقسیط شهریه امکانپذیر است». «به دانشجویان وام تحصیلی به صورت قرض‌الحسنه ارائه می‌شود». «دروس جبرانی برای کمک به افرادی که دانش لازم را در هر رشته ندارند، ارائه می‌شود».

پذیرش دانشجو در این دانشکده در یک نوبت و برای نیمسال اول بدون کنکور صورت می‌پذیرد و شرکت کنندگان می‌توانند در یکی از رشته‌های «خبرنگاری» با کد 12911، «خبرنگاری ورزشی» با کد 12746، «روابط عمومی» با کد 12837، «مترجمی- زبان انگلیسی» با کد 12941،  «عکاسی خبری» با کد 13317، «عکاسی-هنرهای تجسمی» با کد 13046، «سینما-تدوین فیلم» با کد 13285و «سینما-تصویربرداری» با کد 13293 ثبت‌نام کنند.

علاقمندان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و «ثبت‌نام حضوری» به دانشکده رسانه فارس واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال شرقی چهار‌راه کالج، کوچه شهید سعیدی مراجعه و یا با معاونت آموزش دانشکده به شماره تلفن 5-88911664 تماس بگیرند.

شایان ذکر است پس از پایان ثبت‌نام در مقطع کاردانی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی نیز انجام می‌شود؛ اطلاعات تکمیلی در خبرگزاری فارس منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک