شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ساعت ۰:۶

پروژه های توجیه دار اقتصادی برای جوانان ایلام تعریف شود

ایلام-استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی پروژه های توجیه دار اقتصادی را برای جوانان استان تعریف کنند.
پروژه های توجیه دار اقتصادی برای جوانان ایلام تعریف شود,

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  به نسخه رفع معضل بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: در رابطه با اشتغال سه کار مهم در استان باید صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اول اینکه در هر شهرستان نسبت به معرفی پروژه های اشتغال زایی توجیه دار اقتصادی اقدام کنیم و در مرحله دوم با ایجاد پروانه های بی نام طرح های اشتغال زایی را به متقاضایان و سرمایه گذاران ارائه دهیم تا در این زمینه سرعت لازم ایجاد شود و سرمایه گذاران در سریعترین زمان ممکن نسبت به اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال زایی اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی گام سوم رفع معضل بیکاری را بروکراسی اداری دانست و گفت: علاوه بر معرفی طرح های اشتغال زایی توجیه دار و ایجاد پروانه های بی نام، بروکراسی اداری موجود برای اجرای طرح ها از دیگر موانع اشتغال زایی در استان است که باید دستگاه های اجرایی برای از بین بردن آن اقدام کند.

وی ابراز داشت: اگر این سه اقدام مهم را در استان نهادینه کنیم در کمتر از یک سال نرخ بیکاری در استان بسیار کاهش خواهد داشت.

استاندار ایلام افزود: اگر اشتغال محقق شود جوانان به سمت ازدواج حرکت می کنند.

وی با تأکید بر ایجاد نشاط در بین جوانان افزود: یکی از مهمترین پارامترهای دوران جوانی نشاط است که برای حل برخی از مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار کارساز خواهد بود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک