شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ساعت ۶:۲۳
به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی،

مدیر عامل یک واحد صنعتی در اسفراین به شش ماه حبس محکوم شد

رئيس اداره حفاظت محيط زيست اسفراين گفت: مدیر عامل یک واحد صنعتی در اسفراین به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی به شش ماه حبس محکوم شد.
مدیر عامل یک واحد صنعتی در اسفراین به شش ماه حبس محکوم شد,
به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ، روح الله لایق رئيس اداره حفاظت محيط زيست اسفراين گفت: اواخر سال گذشته مدیرعامل یک واحد صنعتی بدلیل عدم اجرای طرح خوداظهاری و آلودگی هوا پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

روح اله لایق گفت: طی پایش های مستمر واحدهای خدماتی، صنعتی و کشاورزی برای این واحد صنعتی چندین نوبت اخطاریه زیست محیطی صادر شده بود و به صورت حضوری مراتب رفع آلودگی و نکات لازم به ایشان تذکر داده شده بود که متاسفانه از سوی مسئول واحد جهت رفع آلایندگی اقدامی انجام نشد

وی افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری اسفراین، دادگاه با استناد به گزارش کارشناسان محیط زیست، مشاهدات و عکس های تهیه شده، اخطاریه های ارسالی و سایر محتویات پرونده بزهکاری متهم را محرز و مسلم دانست و متهم را از بابت جرم تهدید علیه بهداشت عمومی ناشی از عدم نصب پایش آنلاین و فیلترهای غبارگیر که موجب آلودگی هوا و پراکنده شدن آلاینده ها به تحمل شش ماه حبس تعزیری محکوم نمود.

/انتهای پیام

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک