شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ساعت ۷:۲۷
امام جمعه اسفراین:

فلسفه وجودی قوه قضاییه تامین آرامش ، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است

امام جمعه اسفراین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: فلسفه وجودی قوه قضاییه تامین آرامش ، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است
فلسفه وجودی قوه قضاییه تامین آرامش ، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است,
به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین ،  حجت الاسلام محمدیان امام جمعه شهرستان اسفراین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با دعوت نماز گزاران به تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: از جمله نکاتی که در روایات دینی و روایات ما تاکید شده است  بحث سلوک بندگی است که بندگی ما همان زندگی است و زندگی ما همان بندگی ما است.

وی گفت: از جمله مواردی که در اسلام بر آن توصیه و تاکید شده است فراگرفتن و داشتن شیوه ی آموزشی در امور تربیتی است.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به داشتن شیوه های آموزشی در امور تربیتی گفت: دلیل بسیاری از مشکلات اجتماعی ما این است که شیوه های آموزشی پدر و مادر ، معلم و اساتید ما اشتباه بوده است.

وی تصریح کرد: از جمله نکاتی که در ذیل آموزش سلوک بندگی می توان گفت کمک گرفتن از اعضای بدن در هنگام سخن گفت ، نشان دادن شی در هنگام سخن گفتن وشیوه  پرسمان پاسخگویی در قبال پرسش جویی است .

حجت الاسلام محمدیان در خطبه های دوم ضمن تاکید و توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه و رفتن به سمت و سوی خوبی ها و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و گرامی داشت ایام گفت: میراث روزه داری کم خوری و کم حرفی است و خروجی ماه مبارک رمضان باید کم حرفی و کم خوری باشد و با اشاره به روایات و احادیث افزود ماه عسل این کم حرفی و کم خوری رسیدن به حکمت،معرفت و یقین است.

وی با گرامی داشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفتم تیر ماه افزود: فلسفه وجودی قوه قضاییه تامین آرامش و امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است

امام جمعه شهرستان در ادامه با اشاره به روز تبیلیغات اسلامی اظهار کرد: تبلیغ در راس همه امور است و فلسفه وجودی انبیا بخاطر تبلیغ بوده است.

ایشان با محکوم کردن تخریب بارگاه ائمه بقیه توسط وهابی ها و محکوم کردن اقدام برخی از فعالان سیاسی مبنی بر نوشتن نامه خائنانه مذاکره با آمریکا به بازاریان شهرستان توصیه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و وضعیت بازار از احتکار خودداری کنند.

حجت الاسلام محمدیان در انتهای خطبه نیز با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر و افزایش فروش مواد مخدر در سطح شهرستان گفت:زیبنده شهرستان اسفراین نیست که فروش مواد مخدر به راحتی در منازل و در کوچه ها انجام شود.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک