جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ساعت ۱۰:۲۴

برخورد قاطع با دست‌درازی ها به بیت‌المال/تاکید بر مبارزه با قاچاق

فرمانده ناجا گفت: برخورد قاطع با دست‌درازی افرادی که دسترسی به بیت‌المال دارند
برخورد قاطع با دست‌درازی ها به بیت‌المال/تاکید بر مبارزه با قاچاق,

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در همایش سراسری رؤسای پلیس آگاهی فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور گفت: باید استفاده از بانک‌های اطلاعاتی در ناجا متمرکز شود و در اختیار ماموران و کارآگاهان قرار گیرد.

وی افزود: این امر باعث می شود که قدرت پلیس را ارتقا یابد و پلیس توانمندتر شود. واقعیت این است که روش‌های سنتی نمی‌تواند در این مقطع به ما پاسخ دهد و باید از روش‌های جدید، تکنولوژی و ظرفیت‌های نوین استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: باید همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، بانک‌های اطلاعاتی خود را در اختیالر پلیس قرار دهند تا پلیس قدرت پیش‌بینی و پیشگیری خود را ارتقا دهد.

سردار اشتری با بیان این مطلب که معتقدیم پیشگیری بر اقدامات انتظامی مقدم است، افزود: تاکید پلیس همواره بر پیشگیری بوده و این موضوع برای ما اولویت دارد.

فرمانده ناجا در ادامه صحبت های خود به جرائم خشن و مسلحانه اشاره کرد و گفت: اگرچه تعداد جرائم خشن ومسلحانه کم است اما مردم را نگران می‌کند و این موارد در شان کشور و مردم عزیز ما نیست.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک