جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ساعت ۴:۱۴

نان در بیرجند ۲۰ درصد گران شد

بیرجند- رئیس اتحادیه نانوایان شهر بیرجند گفت: قیمت انواع نان در نانوایی های آزاد پز شهرستان بیرجند ۲۰ درصد افزایش یافته است.
نان در بیرجند ۲۰ درصد گران شد,

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرادی اظهارکرد: نرخ نان آزاد مشمول نرخ گذاری رسمی اتحادیه نمی شود اما به دلیل اینکه از سال ۹۴ این نانوایی ها افزایش قیمتی نداشته اند از امروز نان آزاد را با ۲۰ درصد افزایش قیمت عرضه می کنند.

وی افزود: از امروز در نانوایی های آزاد پز بیرجند نان تافتون  با وزن چانه۷۵۰ گرمی به قیمت ۱۵۰۰ تومان، تافتون با وزن چانه ۶۰۰ گرمی به قیمت ۱۲۰۰ تومان ، نان لواش با وزن چانه ۲۶۰ گرم به قیمت ۶۰۰ تومان ، نان سنگک سنتی ساده به وزن یک کیلو (دو قرص نان) به قیمت ۳ هزار تومان و نان سنگک کنجدی یک رو با وزن یک کیلو به قیمت ۳۲۵۰ تومان و دورو کنجدی به قیمت ۳۵۰۰ تومان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شهر بیرجند ۴۰ نانوایی آزادپز فعال است، بیان داشت: تا آخر هفته جاری ۵ نانوایی آزاد پز جدید در مناطق سجادشهر ، چهارراه عدل ، پرستار ، چهارراه حافظ شرقی و بلوار شعبانیه راه اندازی می شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک