جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ساعت ۱۹:۱۱

ماموران شهربان و معبربان برگزیده، تشویق و متخلفین توبیخ می شوند

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در راستای احقاق حقوق شهروندان و اجرای قانون، با مشارکت آحاد مردم، ماموران برگزیده معرفی و تشویق و متخلفین توبیخ خواهند شد.
ماموران شهربان و معبربان برگزیده، تشویق و متخلفین توبیخ می شوند,

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد شیرازی در این باره توضیح داد: در وهله نخست از نیروهای خدوم و پاکدست شهربان و معبربان شهرداری که در انجام ماموریت ها و وظایف محوله زحمات زیاد و دشواری را متحمل می شوند تقدیر و تشکر می نماییم و بزودی مامورین برگزیده معرفی و تشویق خواهند شد.

 رییس سازمان بازرسی اظهار داشت : در وهله دوم مردم شریف تهران در صورتی که از نیروهای خاطی شهربان و معبربان شهر تهران شکایتی دارند می توانند در ساعات اداری به آدرس خیابان بهشت ، ضلع جنوبی پارک شهر ، جنب درب اصلی شهرداری تهران ، اداره رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی مراجعه کنند.

شیرازی در ادامه افزود: لیست مشخصات کامل شهربانان و معبربانان به تفکیک منطقه و ناحیه بهمراه عکس ، تهیه شده و شهروندان می توانند در زمان مراجعه افراد متخلف را شناسایی و معرفی نمایند.

رییس سازمان بازرسی ابراز امیدواری کرد بی تردید ، به شکایات مردمی در خصوص ایجاد ناهنجاری ، برخورد نا مناسب با بساط گستران و یاهرگونه درخواست توسط شهربانان و معبربانان شهرداری تهران ، بدون چشم پوشی رسیدگی و حقوق تضیع شده شهروندان احیا خواهد شد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک