شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ساعت ۰:۵۴
در جلسه شورای شهر بجنورد مطرح شد:

شرکت ارمغان بازار سنتی، بافت فرسوده بجنورد را بازسازی می کند

رئیس هیات مدیره شرکت عمران و نوسازی ارمغان به تشریح بسته سرمایه گذاری در هسته مرکزی شهر بجنورد، به منظور احیای بازار سنتی در بجنورد پرداخت و خواستار حمایت شهرداری و شورای شهر بجنورد از اجرای این طرح برای بازآفرینی شهری در بافت فرسوده این شهر شد.
شرکت ارمغان بازار سنتی، بافت فرسوده بجنورد را بازسازی می کند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حسین نقیب، رئیس هیات مدیره شرکت عمران و نوسازی ارمغان، با حضور در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد درباره بسته سرمایه گذاری اظهار کرد: این شرکت یک طرح سرمایه گذاری برای هسته مرکزی شهر بجنورد واقع در محور 16 متری خیابان شهید پور آدینه - شهید منصور حصاری را تهیه کرده است.

نقیب با بیان اینکه این محور در هسته مرکزی شهر و بافت فرسوده این شهر واقع است، عنوان کرد: هدف از اجرای آن، احیای بازار سنتی در بجنورد، ایجاد محور تجاری و گردشگری در این محور همچنین زمینه سازی محرک توسعه ایی در این بافت فرسوده برای بازآفرینی در این منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: در این بسته سرمایه گذاری همچنین اتصال این محور 16 متری به بازار روز کنونی بجنورد و بازسازی این بازار روز نیز طراحی شده است.

وی گفت: محور 16 متری شهید پور آدینه - شهید منصور حصاری به طول 210 متر و به مساحت 1.4 هکتار همچنین روز بازار نیز به مساحت 940 متر مربع است.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران و نوسازی ارمغان با یادآوری این مطلب که برای اجرای این بسته سرمایه گذاری خواستار هستم تا شهرداری بجنورد هر چه سریعتر پروانه را صادر کند، اعلام کرد: این پروژه با مشارکت شرکت عمران و نوسازی ارمغان، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و شهرداری بجنورد اجرایی خواهد شد.

وی افزود: پس از اینکه مجوزها صادر شوند محور 16 متری یاد شده را در مدت 14 ماه و روز بازار را در مدت هشت ماه بازآفرینی خواهیم کرد.

نقیب یادآور شد: این محور معارضی ندارد.

به گزارش عصر اترک، در این جلسه، روح الله براتیان، شهردار بجنورد اظهار کرد: شهرداری بجنورد آماده صدور پروانه برای طرح بازآفرینی شهری است.

براتیان گفت: با اجرای این طرح، معابر محور یاد شده بازگشایی خواهند شد.

مهدی محمدی، رئیس شورای شهر بجنورد نیز در این باره عنوان کرد: درصورتیکه این پروژه اجرایی شود، این پروژه اولین پروژه سرمایه گذاری اجرایی در دوره پنجم شورای شهر بجنورد خواهد بود.

محمدی اعلام کرد: انتفاع ریالی حاصل از این پروژه برای شهرداری بجنورد برای آزادسازی حریم آینه خانه مفخم بجنورد صرف خواهد شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ی.د | 1397/11/06
0
0
بزک نمیر بهار میاد.... در حال حاضر یکسال گذشت خبری نیست همش وعده و....
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1397/11/06
0
0
همش وعده الکی محله رو تبدیل به خرابه کردن و رفتن نزدیک بیست ساله قرار بود محله رو نگین شهر کنن اما تبدیل به سنگ پای قزوین شد مردم بی خانمان و کاسبهای خیابان شهید منصور حصاری ورشکسته وعده پشت وعده معلوم نیست کی .... خدا ازشون ....
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک