جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ساعت ۲:۱۱

بازگشت «اوکتاویو» به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به زودی کارش را مجددا در ایران آغاز می‌کند.
بازگشت «اوکتاویو» به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران,

به گزارش خبرنگار مهر، مارکو اوکتاویو بهمن ماه گذشته و پیش از آغاز دومین دوره از مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بود که ایران را به دلایل نامعلومی ترک کرد و به برزیل رفت.

بعد از این اقدام اوکتاویو، صحبتهای زیادی مبنی بر ادامه و یا قطع همکاری با این مربی برزیلی مطرح شد. در نهایت و بعد از مذاکرات فدراسیون فوتبال با این سرمربی برزیلی، قرار شد اوکتاویو مجددا به ایران برگردد و هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده بگیرد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر، گفت: بعد از وقفه ای که در کار اوکتاویو با تیم ایران افتاد، می خواستیم مطمئن شویم که مشکل این مربی حل شده و دیگر به یکباره ایران را ترک نمی کند. در همین ارتباط هماهنگی هایی را با محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال داشتیم و مسائل تقریبا برطرف شده است. اوکتاویو برنامه هایش را هم داده است و به دنبال گرفتن ویزای او هستیم تا به ایران بیاید.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک