شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ساعت ۶:۵۱
در گفتگو با مسئول آتش نشانی آشخانه:

آماده باش ۳ برابر ظرفیتِ آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری / تامین امنیت و ایمنی شهروندان با تمهیدات فرهنگی

مسئول آتش نشانی شهر آشخانه عنوان کرد: در هفته ی پیش رو، آتش نشانی شهر آشخانه سه برابر ظرفیت موجود در حالت آماده باش است.
آماده باش 3 برابر ظرفیتِ آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری / تامین  امنیت و ایمنی شهروندان با تمهیدات فرهنگی,

 به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری آشخانه،  مهدی وطنی مسئول آتش نشانی شهر آشخانه با بیان این که علاوه بر نیروهای آتش نشان، نیروهای دیگری نیز در حالت آماده باشند، عنوان کرد: در هفته ی پیش رو، آتش نشانی شهر آشخانه سه برابر ظرفیت موجود در حالت آماده باش است.

وی اظهار کرد: علاوه بر 10 نیروی آتش نشان، 10 نیروی خدمات شهری و 10 نیروی عمران شهرداری در هفته ی جاری در برابر سوانح آماده خدمات رسانی هستند.

مهدی وطنی با اشاره به تجهیزات آتش نشانی در این ایام گفت: 5 دستگاه آتش نشانی، یک خودرو امداد و 3 خودروی پشتیبان در ایستگاه آتش نشانی مستقر هستند.

مسئول آتش نشانی آشخانه در رابطه با اقدامات فرهنگی و رسانه ای برای کاهش آسیب های چهارشنبه سوری، بیان کرد: آموزش 15 مدرسه، توزیع بروشور در سطح مدارس، ادارات و منازل جهت آشنایی با مخاطرات مواد محترقه و آتش زا در راستای فرهنگ سازی و کاهش آسیب ها تمهیداتی در نظر گرفته شد.

وی در ادامه افزود: هم چنین کمپین نه به مواد محترقه و آتش زا با حضور اعضای شواری شهر، شهرداری و روسای ادارات شهرستان در جهت هم افزایی تامین امینت و ایمنی شهروندان شکل گرفت.

وی هم چنین تصریح کرد: به والدین عزیز جداٌ توصیه می شود به ویژه در شب چهارشنبه سوری از خروج كودكان و نوجوانان خود از منزل جلوگیری كنند زیرا هرچند كه آنها دست به این بازی خطرناك نزنند اما حضور آنها در محوطه ای كه دیگران در آن با آتش و مواد محترقه بازی می كنند عمدا و ناخواسته سلامتی آنها را نیز در معرض خطر جدی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ فیروزبخت

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک