شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ساعت ۵:۲۰
رئیس اتحادیه پوشاک فروشان شهرستان بجنورد اعلام کرد:

آغاز بازرسی های مستمر نوروزی در بازار بجنورد/برپایی نمایشگاه  بهاره از دهم اسفند ماه

رئیس اتحادیه پوشاک فروشان شهرستان بجنورد با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز سال 97، عنوان کرد: به تدریج فروشندگان لباس و پوشاک شهرستان بجنورد از اواسط بهمن ماه به عرضه و فروش محصولات تهیه شده خود برای مشتریان اقدام کرده اند که در همین راستا، انجام بازرسی های مستمر از این بازار آغاز شده است.
آغاز بازرسی های مستمر نوروزی در بازار بجنورد/برپایی نمایشگاه  بهاره از دهم اسفند ماه,

سهراب خطیب، رئیس اتحادیه پوشاک فروشان شهرستان بجنورد در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: از اوایل بهمن ماه فروش فوق العاده پوشاک در بازار شهر بجنورد آغاز و از اواسط بهمن ماه نیز فروش پوشاک جدید برای نوروز سال 97 آغاز شد.

 

خطیب همچنین افزود: از 10 تا 19 اسفند ماه نیز در محل نمایشگاه بین المللی تخته ارکان شهر بجنورد نمایشگاه بهاره برای فروش پوشاک و دیگر کالاها برگزار می شود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: با آغاز فروش پوشاک و دیگر محصولات ویژه نوروز 97 بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف استان و اتحادیه پوشاک شهرستان بجنورد نیز انجام بازرسی ها از بازار نوروزی در شهر بجنورد را آغاز کرده اند.

 

وی افزود: البته تا 12 روز دیگر نیز یک گشت مشترک از سوی سه نهاد یاد شده در بازار شهرستان های خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه پوشاک فروشان شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: در حال حاضر بازرسی های مستمری در بازار شهر بجنورد انجام می شود که روزانه دو تا سه فروشنده اخطار دریافت می کنند.

 

وی، گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تداخل شغلی را از علل اصلی صدور اخطار برای پوشاک فروشان برشمرد.

 

با این وجود، خطیب در پاسخ به این سوال که شهروندان بجنوردی از قیمت های بالای پوشاک در این شهر بسیار گلایه دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سطح استان و یا شهر بجنورد حتی یک واحد تولیدی پوشاک فعال نشده است و یک بنکدار پوشاک نیز نداریم همچنین فروشندگان با هزینه های بالای جانبی از جمله در زمینه اجاره بهای مغازه و کرایه حمل و نقل روبرو هستند، به این عللی که یاد شد قیمت پوشاک در این شهر بالا است.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک