شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ساعت ۱:۱۹
عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس شورای اسلامی:

اضافه شدن بندهای الحاقی علت طولانی‌شدن روند بررسی لایحه بودجه است

عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه شدن بندهای الحاقی به تبصره های بودجه سال 97 را علت طولانی شدن روند بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
اضافه شدن بندهای الحاقی علت طولانی‌شدن روند بررسی لایحه بودجه است,

علی قربانی، عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس شورای اسلامیدر گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تاریخ 8 بهمن سال جاری تاکنون تمامی جلسات علنی خود را به بررسی لایحه بودجه سال 97 کل کشور اختصاص داده اند.

 

قربانی افزود:  در این مدت  طی 12 جلسه نمایندگان توانسته اند بررسی بخش درآمدی این لایحه را تقریبا به اتمام برساند و به احتمال زیاد بررسی بودجه تا شنبه پنجم اسفند ماه جاری به پایان برسد.

 

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق، بندهای زیادی به تبصره های لایحه بودجه افزوده شده به طوری که گاهی تا 7 یا 8 بند الحاق شده که روند بررسی این بندها زمان بر است.

 

وی خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد روند بررسی لایحه بودجه ۹۷ تا 5 اسفند به اتمام برسد و لایحه برای بررسی تقدیم شورای نگهبان می‌شود.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک