جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ساعت ۱:۴۶

جمعه‌بازار فاروج منتقل می‌شود

طی جلسه صبح امروز شورای ترافیک شهرستان فاروج رئیس شورای اسلامی از انتقال مکان جمعه‌بازار خبر داد
جمعه‌بازار فاروج منتقل می‌شود,

به گزارش عصر اترک به نقل از فاروج من؛ جمعه‌بازار علا رقم ارائه محصولات باقیمت پایین و مزیت‌های فراوان دیگری که برای مردم شهرستان داشت اما همواره مشکلی اساسی را در حوزه ترافیک ایجاد می‌کرد که مرد اعتراض بسیاری از شهروندان قرارداد.

در روز گذشته تصاویری از ترافیک شدید ورودی در مسیر ورود به این بازار در کانال تلگرامی پایگاه خبری تحلیلی فاروج من منتشر شد که با انعکاس آن به مسئولین شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن برای این موضوع چاره‌اندیشی شد.

در جلسه شورای ترافیک شهرستان فاروج که صبح امروز در محل فرمانداری برگزارشده بود رجبعلی ایزدجو رئیس شورای اسلامی شهر فاروج گفت که اقدامات لازم برای انتقال مکان انجام‌شده و در هفته آینده دیگر در مسیر مسکن مهر جمعه‌بازاری نخواهد بود.

ایزدجو ادامه داد با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از این به بعد جمعه‌بازار در خیابان مهدیه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که تاکنون مسیر ارتباطی شهرک مسکن مهر به مرکز شهر میزبان جمعه‌بازار بود که با بسته شدن کامل این مسیر ساکنین مسکن مهر می‌بایست از مسیر بزرگراه آسیایی استفاده می‌کردند و خطرات مختلفی را برای آن‌ها ایجاد می‌کرد. جدای از ساکنان مسکن مهر خود مردم نیز همواره با مشکلات مختلف ترافیکی و تردد در مسیر ورودی بازار مواجه بودند که اکنون با این انتقال بسیاری از این مشکلات مرتفع خواهند شد.

 

انتهای پیام./

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک