شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ساعت ۲:۲۷
رئیس پلیس‌راه استان خراسان شمالی:

مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای خراسان شمالی

رئیس پلیس‌ راه استان از مه گرفتگی در محورهای خراسان شمالی خبر داد و از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه از این محورها تردد کنند.
مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای خراسان شمالی,

به گزارش عصر اترک به نقل از بجنا، سرهنگ علیرضا حسین زاده گفت: هم‌اکنون محور بجنورد به آشخانه، چمن بید به جنگل گلستان، بجنورد به رازوجرگلان و بجنورد به اسفراین به دلیل بارش باران لغزنده و مه غلیظی فرا گرفته است.

وی افزود: گردنه امین‌الله و اسدلی در محورهای بجنورد به آشخانه و بجنورد به اسفراین نیز در حال حاضر به دلیل بارش باران لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد از این محورها نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه هم کنون در بعضی از محورها بارش باران را شاهد هستیم ، اظهار داشت: باید بیش از هر زمان رعایت سرعت مطمئنه و بویژه فاصله طولی را داشته باشند، زیرا در این زمان بر اثر لغزندگی جاده فرصت زیادی برای ترمزگرفتن لازم است.

سرهنگ حسین زاده توصیه کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر حتماً برف‌پاک‌کن ، بخاری و لاستیک‌های خودروهای خود را کنترل کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک