جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ساعت ۳:۳۳
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت:

بازگشت «آناگل» به زندگی نماد تحول حوزه سلامت است

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت بهداشت، بازگشت «آناگل» زنی از اهالی روستای محروم و مرزی بچه دره ،شهرستان راز و جرگلان که سالیان سال به دلیل مشکلات و فقر مالی ، توان درمان پاهای خود را نداشت را  به زندگی، نماد تحول حوزه سلامت عنوان کرد.
بازگشت «آناگل» به زندگی نماد تحول حوزه سلامت است,

 به گزارش عصر اترک، دکتر «ابراهیم گلمکانی» در روستای بچه دره جرگلان و دیدار با اهالی روستا و افتتاح خانه آناگل ، با تاکید بر این مطلب گفت: در قالب طرح تحول سلامت در استان خراسان شمالی اقدامات بسیار خوبي انجام شده و تلاش هاي بیشتر و اقدامات بیشتری نیز بايد انجام شود .

 

وی اوج اثربخشی طرح تحول سلامت در استان خراسان شمالی را درمان آناگل ؛ زنی از اهالی روستای محروم و مرزی بچه دره در شهرستان راز و جرگلان عنوان کرد که سالیان سال به دلیل مشکلات و فقر مالی ، توان درمان پاهای خود را نداشت و 26 سال بر روی زانو و نشسته راه می رفت .

 

دکتر گلمکانی تصریح کرد : مشكلات و دفرميتي هاي بدن " آناگل " بسيار زياد و شديد بود به گونه اي كه پيش بيني وضعيت آينده وي را بسيار سخت و غير ممكن كرده بود اما به همت تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ،مراحل درمان او گام به گام جلو رفت و به نتیجه مطلوب رسید .

 

وي با اشاره به انجام 28 عمل جراحی اورتوپدی و ٤ عمل جراحي پلاستيك براي" آناگل" و تقدیر از عملکرد بسیار خوب این دانشگاه در روند درمان و بازگشت وی به زندگی ، اظهار داشت: علاوه بر مشكلات ارتوپدي ، وي مشكلات روحی ، دنداني ، چشمي ،گوارشي و... زيادي داشت كه خوشبختانه با همكاري و مساعدت پزشكان متخصص و تیم پزشکی این دانشگاه تا حد زيادي برطرف شد و به حداقل رسيد .

 

دکتر گلمکانی همچنین قول مساعد جهت ایجاد درمانگاه شبانه روزی در یکه سعود را داد و از مسولین استانی و بومی خواست این مسئله را بیشتر پیگیری کنند .

 

به گزارش عصر اترک، دکتر غیادی از پزشکان منطقه نیز به پاس زحمات و قدردانی از دکتر گلمکانی یک راس اسب اصیل ترکمن را به وی اهدا (براق) کرد .

 

از دکتر گلمکانی در برنامه استقبال نیز با چای کندک در تخته باغلق توسط مسولان بومی جرگلان و معتمدین پذیرایی شد .

 

خبرنگار : رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک