شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ساعت ۳:۲

اتحاد بین مردم، عامل شکست پی‌درپی فتنه‌های دشمنان نظام

فاروج من- فرماندار شهرستان فاروج اتحاد بین مردم را علت شکست فتنه‌های پی‌درپی مردم دانسته و گفت امروز این هوشیاری ما را می‌طلبد که در دام‌های دشمنان گرفتار نشویم.

به گزارش فاروج من؛ هادی رجایی نیا با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر کشور گفت که ملت بزرگ ر با هشیاری خود اجازه ندادند تا اقدامات و نقش‌های دشمنان این نظام به نتیجه برسد.

رجایی نیا بر مشخص بودن دشمنان نظام تأکید کرده و ادامه داد کشورهایی که یک روز ایران را میدان جولان قرار داده و سوءاستفاده و بهره‌برداری‌های مادی خودشان قرار می‌دادند نمی‌توانند ایران امروز را بپذیرند.

وی گفت امروز به لطف جمهوری اسلامی دست آنان از منابع مادی و موقعیت استراتژیک آن قطع‌شده است و برایشان غیرقابل پذیرفتن است که ایران به‌قدری قوی شده است که حتی در معادلات سایر کشورها هم تأثیر گزار بوده و آن‌ها نمی‌توانند حتی نقش‌هایی که گذشته در ایران داشتند در کشورهای دیگ هم اجرا کنند.

فرماندار شهرستان فاروج به تلاش شبانه‌روزی دشمنان در جهت ایجاد بحران و مشکلات برای ملت ایران اشاره‌کرده و گفت قطعاً استکبار هرروز برای ما نقشه خواهند کشید و این هوشیاری ما را می‌طلبد که در دام‌هایی که برای ما انداخته‌اند نیفتیم.

رجایی نیا تفرقه را بزرگ‌ترین و سخت‌ترین دشمن مردم دانسته و گفت که اگر روزی تفرقه در بین مردم ایران ایجاد شود حتی یک کشور کوچک هم می‌تواند ما را شکست دهد ولی تا روزی که وحدت و همدلی در بین مردم هست بالاتر از کشورهای استکباری و قدرت‌های جهان هم نمی‌توانند ما را شکست دهند.

 

انتهای پیام./

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک