شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۹۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ساعت ۵:۴۶

۱ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی فاروج هزینه شده است

رئیس اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به وجود سالن‌های متعدد ورزشی در سطح روستاها و شهر فاروج گفت که طی سال جاری برای تعمیر و تجهیز این سالن‌ها نزدیک به 1 میلیارد ریال هزینه شده است.
1 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی فاروج هزینه شده است,

به گزارش عصر اترک به نقل از فاروج من ، علی‌اکبر کیوان اظهارکرد:   4 سالن ورزشی در داخل شهر و در شهر تیتکانلو و روستاهای مایوان، چری و خرق نیز هرکدام یک سالن ورزشی مسقف و چندمنظوره ساخته‌شده و قابل‌استفاده است.

کیوان ادامه داد در سال جاری نزدیک به 1 میلیارد ریال جهت تعمیر و تجهیز سالن‌ها اعتبارات در نظر گرفته‌شده که 70 درصد آن در شهر و مابقی در روستاها هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشکل اصلی تمام سالن‌ها را سیستم گرمایشی و روشنایی دانسته و ادامه داد که در تمامی سالن‌ها این مشکل با تعمیر یا نوسازی به‌صورت کامل رفع شده است.

وی ادامه داد برای محوطه‌سازی سالن روستای چری نزدیک به 17 میلیون تومان هزینه شده است، همچنین در سالن ورزشی روستای خرق سابق بر این گرمایش با دیزل تامین می‌شد با توجه به اینکه امسال گازرسانی به این روستا انجام‌شده است نزدیک به 4 میلیون تومان هزینه شده است تا این سالن نیز برای گرمایش از گاز طبیعی بهره‌مند شود.

کیوان عدم هزینه کرد برای تعمیر و تجهیز سالن‌ها طی سنوات گذشته را بر نواقص امروز اثرگذار دانسته و گفت که در حال حاضر تمامی ایرادات اساسی این سالن‌ها رفع شده و فقط یکسری نواقص جزئی باقیمانده است که با دریافت اعتبارات جدید رفع خواهد شد.

وی تعویض کف‌پوش سالن شهدا را از اولویت‌ها این اداره عنوان کرده و گفت که درخواستی برای آن داده‌شده و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، اگر در بودجه سال 97 مبلغی برای این سالن اختصاص یابد در اسرع وقت این کف‌پوش تعویض خواهد شد.

علی‌اکبر کیوان در پایان گفت اگر بتوانیم در سال جدید مبلغ بالایی برای تعمیر و تجهیز را با موافقت فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان به تصویب رسانده و جذب کنیم می‌توانیم تمام مشکلات و نواقص سالن‌های ورزشی را حل کنیم.

انتهای پیام./

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک