شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۰:۱۲
در هشت ماه امسال؛

جرائم رایانه‌ای در دشتستان ۱۷ درصد کاهش یافت

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: طی هشت ماهه نخست امسال، جرائم رایانه‌ای در دشتستان ۱۷ درصد کاهش یافت.
 جرائم رایانه‌ای در دشتستان ۱۷ درصد کاهش یافت,

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید جواد رضوی صبح دوشنبه در جمع فعالان رسانه‌ای اظهار داشت: در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح شهرستان دشتستان تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌ایم و طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش وقوع انواع جرایم را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و در صورت وقوع جرم تلاش داریم تا در سریع‌ترین زمان نسبت به کشف آن اقدامات کنیم.

فرمانده انتظامی دشتستان اضافه کرد: با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش تعداد کاربران فضای مجازی و ارتکاب جرائمی همچون جرائم مالی، اقتصادی، کلاهبرداری های پیامکی، انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی و بسیاری دیگر از جرائم، پیشگیریو  کاهش وقوع جرایم در دستور کار است.

وی بیان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان با انجام تحقیقات علمی و میدانی، برنامه ریزی دقیق، به روز رسانی آگاهی و اطلاعات علمی کارشناسان و ارتقاء آگاهی عمومی همشهریان با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم فضای مجازی، این مهم را به‌عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است.  

رضوی افزود: با حضور کارشناسان انتظامی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی و آموزش و آگاهسازی اقشار جامعه و خانواده‌ها در استفاده صحیح از فضای مجازی و لزوم همراهی والدین با نوجوانان وجوانان در فضای مجازی ونیز تعامل و همکاری با دستگاه قضائی شاهد کاهش ۱۷ درصدی وقوع جرائم رایانه ای در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان عزیز و خانواده های گرامی شاهد توفیقات بیشتری در این زمینه باشیم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک