جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۹۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ساعت ۰:۴۳
در گفت و گو با عصر اترک اعلام شد:

واگذاری ۲ هزار دستگاه پنل خورشیدی به عشایر خراسان شمالی، در سال جاری

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی از واگذاری دو هزار دستگاه پنل خورشیدی به خانواده های عشایری استان خراسان شمالی که از امکانات تامین برق برخوردار نیستند، خبر داد و گفت: این واگذاری، در سال جاری انجام می شود.
واگذاری 2 هزار دستگاه پنل خورشیدی به عشایر خراسان شمالی، در سال جاری,

محمد رضا قلی پور، مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر در این باره اظهار کرد: دو هزار دستگاه پنل خورشیدی به منظور تامین برق خانواده های عشایری کوچ روی استان که در مناطق ییلاق و قشلاق گاهی اشان جابجا می شوند، در حالیکه از هیچ گونه امکانات و سیستم تامین برق برخوردار نیستند، خریداری  و به این خانواده ها واگذار می شود.

قلی پور تصریح کرد: این دستگاه ها از محل اعتبارات تملک و دارایی استانداری خراسان شمالی و یارانه وزارت نیرو خریداری می شوند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت توزیع برق استان نسبت به خرید این پنل ها اقدام خواهد کرد و در اختیار اداره کل امور عشایری استان قرار می دهد تا این پنل ها به خانواده های عشایری استان واگذار شوند.

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی افزود: برای واگذاری این دستگاه ها به خانواده های عشایری استان فقط یک مبلغ ناچیزی از این خانواده ها دریافت خواهد شد.

به گزارش عصر اترک، عشایر خراسان شمالی شامل پنج هزار و 351 خانوار و 30 هزار و 300 نفر جمعیت هستند که فصل قشلاق خود را در مراتع استان گلستان و فصل ییلاق خود را در استان خراسان شمالی سپری می کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک