شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ساعت ۹:۳۸
میزبانی از زائران پیاده امام رضا(ع)

۱۱ موکب در شیروان پذیرای زائران پیاده

این موکب ها از روستای رضا آباد غربی در محور بجنورد به شیروان تا روستای رضا آباد شرقی در محور شیروان به فاروج سازماندهی شده اند.
11  موکب در شیروان پذیرای زائران پیاده

به گزارش پایگاه خبری شیروان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان  درگفت وگو با خیرنگار ما گفت: 11 موکب در شیروان از زائران پیاده امام رضا (ع) پذیرایی می کنند.این موکب ها از روستای رضا آباد غربی در محور بجنورد به شیروان تا روستای رضا آباد شرقی در محور شیروان به فاروج سازماندهی شده اند.حجت الاسلام «عزیزی» با اشاره به پذیرایی روزانه از هزار زائر همراه با ناهار در موکب ایستگاه صلواتی محبان امام علی(ع) و با بیان این که 23 مسجد نیز به صورت شبانه روزی میزبان زائران هستند تصریح کرد:  از شیروان 29 هیئت شامل 3 هیئت سواره و 26 هیئت پیاده برای حضور در مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس و حرم امام مهربانی ها هستند.

وی افزود: از 6 هزار و 892 زائر شیروانی، 3 هزار و 802 نفر مرد و 3 هزار و 90 نفر زن وبچه هستند که در مجموع نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش را نشان می دهد.

 نورانیت این سفر موجب تحول آدمها می‌شود. اینها کسانی هستند که گناهانشان بخشیده شده است. برای هر قدمشان ثواب یک حج و یک عمره مقبول می‌نویسند. این موجب تزکیۀ روح، رقت قلب و تقویت عاطفه است.

 

انتهای پیام /

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک