شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ساعت ۵:۱
شهردار شوقان:

درمانگاه شوقان تنها در ساعت اداری دایر است/بسیاری از ادرات در این شهر استقرار ندارند

شهردار شوقان با بیان اینکه شهر شوقان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند ابراز داشت: عدم استقرار بسیاری از ادارات در شهر شوقان نیز مشکلاتی برای دریافت خدمات شهروندان از دستگاه های اجرایی ایجاد کرده است.
درمانگاه شوقان تنها در ساعت اداری دایر است/بسیاری از ادرات در این شهر استقرار ندارند,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری جاجرم، سید تقی هاشمی نژاد شهردار شوقان ابراز داشت: شوقان یکی از شهرهای تازه تاسیس خراسان شمالی از توابع شهرستان جاجرم است که با گذشت چندین سال هنوز با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند.

وی با اشاره به برخی مشکلات شهر شوقان، آب شرب را یکی از مسائل مهم این شهر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آب شرب شهری شوقان دارای املاح زیادی است که باید به صورت جدی مسائل بهداشتی آن پیگیری شود.

هاشمی نژاد افزود: درمانگاه شهر شوقان نیز تنها تا ساعت ١۴ دایر است و بیماران بعد از این ساعت با مشکلات زیادی مواجه می شوند و بالاجبار برای انجام امور درمانی به درمانگاههای شهرستانهای هم جوار مراجعه می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه میدان ورودی شهر نیز خارج از طرح است، تصریح کرد: این میدان همانند کشتارگاهی شده که افراد بسیار در مسیر تردد این میدان جان خود را از دست می دهند.

به گفته هاشمی نژاد عدم استقرار بسیاری از ادارات در شهر شوقان نیز مشکلاتی برای دریافت خدمات شهروندان از دستگاه های اجرایی ایجاد کرده است.

وی ارائه نشدن هر گونه تسهیلات به کشاورزان و باغداران شوقانی را از دیگر مشکلات مهم عنوان کرد و گفت: بسیاری از دامداران درآمد خود را از مراتع کوه آلاداغ تامین می کنند این در حالیست که اداره منابع طبیعی دست روی این مراتع گذاشته و مشکلات بسیار جدی برای دامداران شوقان ایجاد کرده است.

شهردار شوقان تصریح کرد: مشکلات شهر شوقان تنها به این موارد منتهی نمی شود و مشکلات و مسائل بسیاری گریبان گیر این شهر است که عمل به وعده ها و توجه مسئولین بخش اعظمی از مشکلات را مرتفع می سازد.

 

انتهای پیام

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک