جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ساعت ۵:۴۷
رییس شعبه تامین اجتماعی جاجرم:

۳۵ درصد پرونده های بیمه شدگان تامین اجتماعی جاجرم الکترونیکی ثبت شده است

رییس شعبه تامین اجتماعی جاجرم با بیان این که تاکنون 35 درصد پرونده های تامین اجتماعی این شهرستان  الکترونیکی شدند از ثبت الکترونیکی تمام پرونده های بیمه شدگان تامین اجتماعی جاجرم تا پایان سال خبر داد.
35 درصد پرونده های بیمه شدگان تامین اجتماعی جاجرم الکترونیکی ثبت شده است,

سیدمحمد جواد بهروز،رییس شعبه تامین اجتماعی شهرستان جاجرم در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک  به 25 هزار پرونده بیمه شده در تامین اجتماعی این شهرستان اشاره کرد و گفت:از این تعداد تاکنون 35 درصد پرونده ها به صورت الکترونیکی ثبت شده اند.

 

وی همچنین از ثبت الکترونیکی تمام پرونده های بیمه شدگان شهرستان جاجرم تا پایان سال جاری خبر داد.

 

بهروز  تعداد بیمه شدگان اصلی شعبه تامین اجتماعی جاجرم و گرمه را 102 هزار و12 نفر اعلام کرد وافزود: این تعداد بیمه شدگان با احتساب افراد تبعی به بیش از 32 هزار نفر افزایش می یابد.

 

وی بیشترین رشد بیمه شدگان این شهرستان را در سال جاری مربوط به کارگران ساختمانی دانست و گفت: در حال حاضر  هزار 410 کارگر ساختمانی  در این شعبه نامنویسی کرده اند که از این تعداد797 نفر فعال و بیمه پرداز هستند.

 

بهروز بیشترین کاهش بیمه شدگان این شهرستان را مربوط به بیمه قالیبافان و صنایع دستی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر در این زمینه  214 نفر بیمه شده فعال شعبه هستند.

 

رییس شعبه تامین اجتماعی جاجرم تعداد پرونده های مستمری بگیر این شهرستان را تاپایان شهریورماه امسال 916 مورد ذکر کرد و افزود:این تعداد شامل 494 بازنشسته،75 از کارافتاده و 347 بازمانده هستند .

 

 وی میزان تعهدات کوتاه مدت شعبه تامین اجتماعی جاجرم را322 میلیون و900 هزار تومان طی سال جاری اعلام کرد و میزان مقرری  بیمه بیکاری این شهرستان را طی 6 ماهه امسال بیش از 105 میلیون تومان ذکر کرد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک