شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۷۹۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ساعت ۵:۵۴
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با عصراترک؛

تحریم های کاستا نقض صریح برجام و کل نظام را نشانه گرفته است/ ایستادگی و مقاومت راهکار مقابله با آمریکا

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گفت: اولین و مهم ترین اقدام در مقابل آمریکا ایستادگی و اتحاد و تشکیل پرونده مقاومت از جنس رفتن به سمت هسته ای شدن است.
تحریم های کاستا نقض صریح برجام  و کل نظام را نشانه گرفته است/ ایستادگی و مقاومت راهکار مقابله با آمریکا,

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو خبرنگار عصراترک، اظهار کرد: تحریم های کاستا نقض صریح برجام توسط آمریکایی ها است.
وی افزود: دولت آمریکا معتقد است که برجام نتوانست مانع روند قدرت یابی جمهوری اسلامی ایران شود و به همین دلیل هر روز بهانه های جدید می گیرند.

وی افزود: اینان به بهانه برجام  دو عرصه قدرت ما یعنی عرصه موشکی که ایجاد بازدارندگی می کند و نفوذ ایران در منطقه که الهام بخش برای سایرین است را می خواهند کاهش دهند.

سردار سنایی در ادامه آمریکایی ها می خواهد قدرت ایران را به فرسایش ببرند و بهانه را هم سپاه قرار داده اند ، بیان داشت: کاستا اقدامات تحریمی شدید تر است و دنبال فرسایش کلی قدرت نظام است و اگر در این عرصه موفق شوند می توانند از زبان تهدید در کنار تحریم استفاده کنند .

وی تصریح کرد: هدف آمریکا کاهش قدرت نظام ایران است و در شرایطی که ایران توان موشکی و نفوذ منطقه ای مناسب دارد این یعنی توان بازدارندگی جمهوری اسلامی که اجازه حمله را به آنها نخواهد داد.
وی ادامه داد: مواضع مسئولان نظام که منسجم و متحد هستند، ایستادگی را داد می زنند و به نظر می رسد آمریکایی ها با ضعف شناختی معرفتی نسبت به مردم ایران دست به اقدامی زدند که تکرار اشتباهات آنان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ با مشورت هایی که گرفت مامور شد که از برجام خارج نشود در صورتی که در شعارهای انتخاباتی دنبال خروج از برجام بود اما مشاوران او با فهم هزینه های خروج او را از این کار منصرف کردند.
وی افزود: بایستی مسئولان موارد نقض های برجام توسط آمریکایی ها را داد بزنند و به لحاظ حقوقی هم در عرصه بین المللی پیگر این موارد باشند.
وی در پایان با اشاره به راهکار مقابله با اقدامات ضد ایرانی آمریکا ، بیان داشت: اولین و مهم ترین اقدام در مقابل آمریکا ایستادگی و اتحاد و تشکیل پرونده مقاومت از جنس رفتن به سمت هسته ای شدن است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک