جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۷۹۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ساعت ۶:۳
در گفت و گو با عصر اترک عنوان شد:

چالشی که تعطیلی جایگاه های سی ان جی شهرداری بجنورد ایجاد کرد

تعطیلی دو جایگاه سی ان جی بجنورد با مالکیت شهرداری موجب شده تا خودروها به سوی سایر جایگاه های سی ان جی در سطح شهر بجنورد سرریز شده و صف های طولانی در پنج جایگاه دیگر این شهر بوجود آید.
چالشی که تعطیلی جایگاه های سی ان جی شهرداری بجنورد ایجاد کرد,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک، گفت: هفت جایگاه احداثی سی ان جی در شهر بجنورد وجود دارد که چهار جایگاه متعلق به بخش خصوصی و سه جایگاه تحت مالکیت شهرداری بجنورد هستند، مدتی است دو جایگاه سی ان جی شهرداری بجنورد به علت بدهی به شرکت گاز تعطیل شده اند.

 

مجتبی شکوری،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی با بیان اینکه پراکندگی این هفت جایگاه در سطح شهر بجنورد در شرایط متعادلی قرار گرفته اند تا بتوانند پاسخگوی شهروندان باشند، با این وجود، تصریح کرد: با تعطیلی دو جایگاه سی ان جی شهرداری بجنورد، خودروها به سوی سایر جایگاه های سی ان جی در سطح شهر بجنورد سرریز شده اند و صف های طولانی ای را در پنج جایگاه دیگر این شهر بوجود آورده اند.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این در حالی است که هر جایگاهی ظرفیت مشخصی برای عرضه گاز به خودروها را دارد.

 

وی با تصریح بر این مطلب که موضوع بدهی شهرداری بجنورد به شرکت گاز برای خرید گاز باید حل شود تا صف طولانی در جایگاه های سی ان جی کوتاه شود، عنوان کرد: تعاملات برای حل این مشکل در حال انجام است.

 

وی در بخشی دیگر از سخن خود با اشاره به اینکه به طور کلی در سطح استان میزان مصرف سالانه گاز توسط خودروها تا حدود هشت میلیون متر مکعب است، بیان کرد: در حال حاضر با تعداد جایگاه های سی ان جی احداث شده در سطح استان می تواند به نیاز مشتریان پاسخ داد، در عین حال، هنوز ظرفیت برای پذیرش متقاضیان جدید به منظور احداث جایگاه های سی ان جی جدید در سطح استان وجود دارد.

 

وی افزود: به طور کلی در سطح استان تاکنون 32 جایگاه سی ان جی احداث شده اند که پنج جایگاه آن به علت ظرفیت پایین در عرضه گاز و اقتصادی نبودن ادامه فعالیت شان تعطیل شده اند.

 

شکوری با بیان اینکه این پنج جایگاه سی ان جی در شهرهای بجنورد، اسفراین و شیروان احداث شده بودند که به علت عدم توجیه اقتصادی غیر فعال شده اند، عنوان کرد: هم اکنون در حال پیگیری هستیم که مالکان این جایگاه ها ظرفیت عرضه گاز در جایگاه های سی ان جی خود را افزایش دهند تا دوباره فعالیت خود را آغاز کنند و پاسخگوی مردم باشند.

 

شکوری در خاتمه درباره استانداردسازی تجهیزات این جایگاه ها نیز عنوان کرد: 75 درصد از جایگاه های سی ان جی استان و تاییدیه استاندارد اداره کل استاندارد استان را دریافت کرده اند.

با این وجود، وی یادآور شد: در گذشته سه جایگاه سی ان جی استان واقع در شهرهای اسفراین، آشخانه و قاضی مشکلات فنی داشتند که تعطیل شده بودند.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: جایگاه سی ان جی شهر اسفراین با رفع نقایص دوباره فعال شد، نقایص جایگاه سی ان جی شهر آشخانه نیز بر طرف شده است که به زودی فعال می شود و نقایص جایگاه سی ان جی شهر قاضی نیز در حال رفع است تا دوباره فعال شود.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک