جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۹۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ساعت ۱:۲۶
رئیس هیئت کاراته شهرستان مانه و سملقان:

کاراته کاران مانه و سملقانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

رئیس هیئت کاراته شهرستان مانه و سملقان از حضور 6 کاراته کار مانه و سملقانی به نمایندگی از استان خراسان شمالی در مسابقات کشوری به میزبانی استان کرمان خبر داد.
 کاراته کاران مانه و سملقانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، قربان مهجوری رئیس هیئت کاراته شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز چهارشنبه 6 کاراته کار از شهرستان مانه و سملقان به نمایندگی استان خراسان شمالی به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان کرمان اعزام می شوند.

مهجوری افزود: این مسابقات کاراته از  تاریخ 3 لغایت 4 آبان ماه برگزار می گردد. آقایان هادی رضوانی، علی علایی پور، امیرحسین رشیدی، امیرحسین حیدری، حسین واحدی و محمد قربانی به عنوان رزمی کار در رده سنی جوانان و نونهال و قربان مهجوری و محمد مهجوری به ترتیب به عنوان سرپرست/داور و مربی در این مسابقات شرکت می کنند  .

قربان مهجوری، گروه کاراته شهرستان مانه و سملقان را از برترین های استان خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: در مرداد ماه سال جاری از 11 ورزشکار اعزامی از خراسان شمالی به مسابقات کاراته و سمینار داوری کشوری در شهرستان ارومیه، 6 کاراته کار از شهرستان مانه و سملقان و 5 ورزشکار دیگر نیز از شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین حضور داشتند که محمد رضا بیدکی از آشخانه مقام دوم کشوری را کسب نمود و بنده قربان مهجوری نیز به داوری بین المللی درجه 4 ارتقاء پیدا کردم.

لازم به ذکر است قربان مهجوری از اساتید برتر کاراته کشوری است که 6 فرزند او و همسرش و نیز کاراته کاران باشگاهِ کاراته ی تربیت _تحتِ نظرِ وی_، از کاراته کاران مطرح کشوری هستند که همگی به اردوهای تیم ملی کشور در سال های متوالی و متمادی راه یافته اند، اکنون این خانواده مورد کم لطفی و عدم حمایت برخی مسئولان قرار گرفته اند.

انتهای خبر/ فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک