جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ساعت ۲:۵۷
مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با فارس:

&#۱۷۱;باشگاه سایبری بسیج دانش‌آموزی&#۱۸۷; هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: باشگاه سایبری بسیج دانش‌آموزی، نهم آبان ماه افتتاح می‌شود.
«باشگاه سایبری بسیج دانش‌آموزی» هفته آینده راه‌اندازی می‌شود,

محمد باجلان مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار داشت: باشگاه سایبری بسیج دانش‌آموزی دانش‌آموزی، نهم آبان ماه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این باشگاه، ادامه داد: مقابله با محصولات رسانه‌ای و سبک زندگی غربی و آشنایی با سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی از جمله اهداف است؛ ضمن اینکه دانش‌آموزان دارای استعدادهای برتر شناسایی کرده و محتواهای لازم را به آنها ارائه می‌کنیم.

مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم در این باشگاه عضو می‌شوند، گفت: توانمندسازی دانش‌آموزان، رفع نیازها و شبکه‌سازی دانش‌آموزان از جمله اهداف دیگر ایجاد این باشگاه فضای مجازی است.

باجلان با اشاره به فراهم کردن امکانات در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان،‌ خاطرنشان کرد: پوستر‌های نیمه آماده‌ای به دانش‌آموزان می‌دهیم تا آنها تولید محتوا کرده و در آن قرار دهند.

وی با بیان اینکه باشگاه سایبری بسیج دانش‌آموزی از بخش‌های مختلف تشکیل شده است، تصریح کرد: مجله اینترنتی، مدرسه سایبری و فروشگاه از جمله بخش‌های این باشگاه است؛ ضمن اینکه در مدرسه سایبری رشته‌های گرافیک، گزارش، یادداشت، خبر، تدوین، عکاسی، موشن‌گرافی، صداگذاری و میکس به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی از برگزاری جشنواره‌ رسانه‌ای‌ دانش‌آموزی به مناسبت 22 بهمن خبر داد و افزود: این جشنواره در سطح مدارس برگزار می‌شود.

باجلان بیان داشت: در باشگاه سایبری بازارچه‌ای داریم که در آن تولیدات فاخر فرهنگی عرضه می‌شود و از این طریق قصد داریم از تولیدات دانش‌آموزان حمایت کنیم؛ ضمن اینکه این بازارچه‌های دانش‌آموزی در شهرهای مختلف راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک