جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ساعت ۷:۱۱
رییس شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد خبر داد:

طلب ۵۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی بجنورد ازکارگاه ها

رییس شعبه یک تامین اجتماعی (شهید حمیدی زاده ) بجنورد از طلب 50 میلیارد تومانی تامین اجتماعی بجنورد  از کارگاه های مشمول تامین اجتماعی خبر داد.
طلب 50 میلیارد تومانی تامین اجتماعی بجنورد ازکارگاه ها,

سید برات اکبرپور،رییس شعبه یک شهید حمیدی زاده بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اعلام این خبر به بدهی بیش از 20 میلیارد تومانی شهرداری بجنورد به تامین اجتماعی این شهر اشاره کرد و یاد آور شد:این بدهی مربوط به سنوات گذشته است.

وی حق بیمه ماهانه شهرداری بجنورد به تامین اجتماعی را یک میلیارد تومان اعلام کرد که در حال حاضر حدود یک سوم را شهرداری بجنورد پرداخت می کند.

اکبرپور در رابطه با تهاتر بدهی شهرداری بجنورد به تامین اجتماعی گفت: زمینی به مساحت 6 هزارمتر در محل دادسرای بجنورد در اختیار تامین اجتماعی است و هنوز اقدامی برای فروش آن انجام نشده است در این خصوص در حال پیگیری هستیم.

وی بدهی دستگاه های اجرایی بجنورد به تامین اجتماعی را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: همچنین  50 میلیاردتومان کارگاه های مشمول تامین اجتماعی به تامین اجتماعی بجنورد بدهی دارند.

وی تعداد کارگاه های فعال تحت پوشش  شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد را 6 هزار کارگاه اعلام کرد.

اکبرپور افزود: در حال حاضر بیش از 15 میلیارد تومان بدهی به کارفرمایان ابلاغ شده است که از این میزان بدهی در حال حاضر حدود 50 درصد تعیین تکلیف شده است.

 

ابلاغ الکترونیکی 40 درصد کارگاه های تحت پوشش تامین اجتماعی بجنورد

رییس شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد از ابلاغ الکترونیکی حدود 40 درصد کارگاه های تحت پوشش تامین اجتماعی بجنورد خبر داد و گفت: ابلاغ الکترونیکی به کارفرمایان کارگاه های مشمول تامین اجتماعی در راستای توسعه و افزایش خدمات بهتر به مخاطبین تامین اجتماعی انجام می شود.

وی به آغاز اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی به کارگاه ها از سال 94 اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح کارفرمایان کارگاه ها می توانند ابلاغ های تامین اجتماعی را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی دریافت کنند و مراجعه حضوری نداشته باشند.

63 هزار بیمه شده تحت پوشش شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد

رییس شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد از پوشش 63 هزار نفر بیمه شده در شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد خبر داد و گفت: بیش از 6 هزار مستمری بگیر از خدمات تامین اجتماعی بجنورد برخوردار هستند.

وی همچنین از پوشش 6 هزار نفر کارگر ساختمانی در تامین اجتماعی شعبه یک بجنورد  در حال حاضر خبر داد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک