جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ساعت ۲:۲۰
در جلسه شورای شهر بجنورد مطرح شد؛

طلب ۳/۵ میلیارد تومانی ماشین سازی از شهرداری بجنورد/مخالفت فرمانداری با افزایش بیش از ۱۰ درصدی کرایه تاکسی ها

نماینده هیات مدیره شرکت ماشین سازی اراک با بیان اینکه این شرکت پروژه پل 19 مهر شهر بجنورد را در سال گذشته به طور قطعی تحویل داد، گفت: هنوز سه میلیارد و 500 میلیون تومان از مطالبه این شرکت از شهرداری بجنورد بابت اجرای این پروژه تسویه نشده است.
طلب 3.5 میلیارد تومانی ماشین سازی از شهرداری بجنورد/مخالفت فرمانداری با افزایش بیش از 10 درصدی کرایه تاکسی ها,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، سعادتمندی، نماینده هیات مدیره شرکت ماشین سازی اراک در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد در شب گذشه اظهار کرد: شرکت ماشین سازی اراک دو سال قبل پروه پل 19 مهر شهر بجنورد را به صورت موقت و در سال گذشته نیز به صورت قطعی تحویل شهرداری بجنورد داد و این در حالی است که شهرداری بجنورد تاکنون نسبت به تسویه بدهی سه و نیم میلیارد تومان باقیمانده به این شرکت پاسخگو نبوده است.

 

سعادتمندی با بیان اینکه هزینه های فرصت سرمایه این کارخانه از محل پذیرش و اجرای پروژه ها تامین می شود، عنوان کرد: با وضعیت تسویه حساب هایی که الان در جریان است حیات این کارخانه به خطر افتاده است.

 

وی گفت: سه سال است که از شهرداری بجنورد سه و نیم میلیارد تومان طلب داریم که هنوز پرداخت نشده است و با وجود مکاتبات زیادی که با شهرداری بجنورد داشته ایم اما جوابی نشنیده ایم.

 

سعادتمندی با تصریح بر این مطلب که از این رفتار شهرداری بجنورد مستاصل شده ایم، اعلام کرد: ممکن است برای تسویه این مطالبه از طریق دستگاه قضا ورود کنیم.

 

وی گفت: این شرکت در شرایط بد مالی به سر می برد و در حال حاضر یک قران نیز برای این شرکت مهم است و انتظار داریم که شهرداری و شورای شهر بجنورد ما را با دست خالی از این شهر بدرقه نکنند.

 

زارعی، دیگر نماینده این شرکت نیز اظهار کرد: بابت اجرای این پروژه مبلغ خیلی زیادی را به تامین اجتماعی بدهکار هستیم که اگر تا 19 آبان ماه تسویه نشوند مشمول جریمه مضاعف خواهیم شد.

 

بهمن جباری، عضو شورای شهر بجنورد در این باره عنوان کرد: شهرداری بجنورد مطالبه های زیادی از ادارات، مردم و اصناف دارد که اگر آنان، بدهی های خود به شهرداری بجنورد را می پرداختند، تاکنون بدهی خود به ماشین سازی اراک را پرداخت کرده بودیم.

 

وی افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم از طریق اوراق یا تقسیط این بدهی را تسویه کنیم.

 

مهدی محمدی، رئیس شورای شهر بجنورد نیز گفت: شهردار جدید بجنورد منصوب شود در اولین جلسه درباره نحوه تسویه این بدهی تصمیم گیری خواهد شد.

 

به گزارش عصر اترک، مهدی محمدی، رئیس شورای شهر بجنورد در این جلسه همچنین به بازگشت مصوبه افزایش 10 درصدی قیمت کرایه تاکسی های عمومی و تلفنی از سوی هیات تطبیق فرمانداری بجنورد به شورای شهر نیز اشاره کرد و گفت: هیات تطبیق فرمانداری بجنورد با افزایش بیش از 10 درصد قیمت در برخی از ردیف های جدول این افزایش قیمت ها مخالفت کرده است.

 

بر اساس این گزارش، اعضای شورای شهر بجنورد در شب گذشته رای بر اصلاح ردیف هایی که بیش از 10 درصد افزایش قیمت داشته اند، دادند تا دوباره برای تایید به فرمانداری بجنورد ارسال شود.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک