جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ساعت ۱:۲۹

بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی در مجمع بسیج شهرستان فاروج/هدف از تأسیس مجمع بسیج؛ کمک به همه بخش‌های دولت است/

فاروج من-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاروج در مجمع بسیج شهرستان فاروج با اشاره به بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی در این نشست افزود: هدف از تأسیس مجمع بسیج شهرستان کمک به همه بخش‌های دولت با بسیج همه امکانات عمومی است.
بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی در مجمع بسیج شهرستان فاروج/هدف از تأسیس مجمع بسیج؛ کمک به همه بخش‌های دولت است/,

به گزارش عصراترک به نقل از فاروج من؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاروج گفت: مجمع بسیج شهرستان از بدو تأسیس تا به امروز باهدف کمک به همه بخش‌های دولت با استفاده از توان هم‌افزایی همه اقشار مختلف و بسیج همه امکانت عمومی است و با زیرشاخه و کارگروه‌هایی که دارد موضوعات خاص شهرستان را دنبال خواهد کرد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین حقانی دشتی با اشاره به دو موضوع اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی به‌عنوان مباحث این مجمع، اضافه کرد: غالب شرکت‌کنندگان در مجمع بر این باور بودند که باید اقتصاد مقاومتی را به سمت صنایع بسته‌بندی، تبدیلی و مشاغل خانگی ببریم. قطعاً اشتغال و کارآفرینی به اصالت، رشد و تعالی خانواده و همچنین بنیان دین کمک خواهد کرد.

 وی در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس اگر عزیزی را از دست می‌دادیم یک نفر شهید شده بود، اما در جنگ نرم دشمن و فضای مجازی که با وضعیت موجود شتاب خودش را گرفته است متأسفانه دیگر فقط یک نفر را از دست نمی‌دهیم بلکه با هر نفری که از دست بدهیم یک سرباز به اردوگاه دشمن اضافه کرده‌ایم.

وی همچنین بیان کرد: آشنایی جوانان ما با این آسیب‌ها و قوت درونی بخشیدن به آن‌ها برای تکیه‌بر توانایی‌ها خودشان قطعاً مسیر ما را درنبرد با دشمنان هموارتر خواهد کرد و اطلاع و دید باز آن‌ها به گام‌های محکم برای پیشبرد اهداف نظام کمک خواهد کرد.

حقانی بابیان اینکه امروز نیز ما واقعاً در جنگ هستیم و این باور باید به وجود آید افزود: در هشت سال دفاع مقدس صدای گلوله و توپ و تانک را با گوشت و جانمان احساس کرده بودیم و این موضوع وحدت را به ما هدیه داده بود که ثمره آن ادامه پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه ازجمله نقطه زنی‌های استعمار علیه نظام جمهوری اسلامی موضوع اقتصاد و فرهنگ است، اظهار داشت: در عبارات مختلف مقام معظم رهبری از قبیل ناتوی فرهنگی، جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی و... تا اینکه در سال‌های اخیر هم موضوع اقتصاد به آن اضافه‌شده است تأکید بر فتنه و دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است. جز این نیست که آن‌ها جنگی همه‌جانبه علیه یک نظام مدعی استقلال در منطقه خاورمیانه را مدنظر گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، وضعیت خانه و خانواده مدنظر همه منویات دین مبین اسلام است، آن‌ها فهمیده‌اند که دین اسلام برای همه شئونات زندگی ما برنامه دارد پس برای همه شئونات زندگی ما هم‌دست به کارشده است و بیکار ننشسته است.

حسین حقانی دشتی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز باید همه کمک کنید و اگر قرار است در مجمع تصمیمی گرفته شود و فعالیتی را به‌عنوان کاری راهبردی و کمک بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم موضوعاتی را مدنظر بگیریم که حلش نیز در سطح شهرستان و به کمک توان نخبگان اجتماعی، اقتصادی و بسیجیان نخبه باشد.

 

پایان خبر/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک