شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۹۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ساعت ۲:۲۴
علی محمدنیا رئیس هیئت جودو و کوراش مانه و سملقان عنوان کرد:

اعزام تیم نوجوانان خراسان شمالی به مسابقات بین المللی تورنمنت جودوی روسیه / حضور نوجوانان مانه و سملقانی در این مسابقات

رئیس هیات جودو و کوراش شهرستان مانه و سملقان از اعزام جودوکاران مانه و سملقانی به مسابقات بین المللی جودو روسیه خبر داد.
اعزام تیم نوجوانان خراسان شمالی به مسابقات بین المللی تورنمنت جودوی روسیه / حضور نوجوانان مانه و سملقانی در این مسابقات,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری آشخانه، علی محمدنیا رئیس هیئت جودو و کوراش شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: محمدرضا قره چورلو و سهراب درخشان نوجوانان مانه و سملقانی به مسابقات تورنمنت بین المللی جودوی روسیه اعزام می شوند.

محمدنیا با اشاره به نتایج مسابقات قهرمانی جودوی کشوری بسیج در ماه گذشته، اظهار کرد: احمد رضا رمضانی نوجوان مانه و سملقانی در این مسابقات به میزبانی استان زنجان عنوان مقام اول را از آن خود کرد.

رئیس هیئت جودو و کوراش مانه و سملقان با بیان این که خود مربی گری تیم نوجوان استان را به عهده دارم،تصریح کرد: احمدرضا رمضانی به مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبان استان تهران نیز راه یافت.

انتهای خبر/ فیروزبخت

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک