شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ساعت ۶:۳۶
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی(ع) تاکید کرد :

ضرورت ایجاد پل ارتباطی بین نسل گذشته و امروز برای تربیت نسلی در طراز انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی (ع) گفت: با ایجاد پل ارتباطی بین نسل گذشته و امروز انسان هایی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.
ضرورت ایجاد پل ارتباطی بین نسل گذشته و امروز برای تربیت نسلی در طراز انقلاب اسلامی,

به گزارش عصر اترک، سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در آیین افتتاح فاز دو دهکده مقاومت بسیج بجنورد اظهار کرد: یکی از وظایف همگان به ویژه سپاه و بسیج مستضعفان تبیین و گسترش ارزش های دفاع مقدس است تا نسل جدید نیز با فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم پل ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حال را به درستی برقرار کنیم، اظهارداشت: تربیت نسلی در مسیر انسان هایی در طراز انقلاب اسلامی وظیفه ای است که باید به سرمنزل نهایی برسد.

 

وی در خصوص پروژه دهکده مقاومت بسیج با بیان اینکه این طرح بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۹۱ مصوب شد، گفت: این طرح در سه فاز اجرا می شود که فاز یک دهکده مقاومت بسیج بجنورد با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد تومان سال گذشته و هم‌زمان با برگزاری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید.

 

سردار مرتضوی افزود:  فاز دوم نیز با زیربنای هفت هزارو ۷۵ مترمربع و با اعتبار هفت میلیارد تومانی امروز افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در فاز سوم نیز قرار است سالن همایش ها در بام دهکده مقاومت بسیج، موزه و نمایشگاه دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام در این مجموعه تعریف شود.

 

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک