شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ساعت ۸:۳۳

ترامپ نادان‌ترین و احمق‌ترین رئیس‌جمهور آمریکاست/۸ سال دفاع مقدس نقطه‌ای طلایی در تاریخ ایران

راه فاروج- امام‌جمعه شهرستان فاروج سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا را ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک‌مغزی دانسته و افزود: ترامپ نادان‌ترین و احمق‌ترین رئیس‌جمهور آمریکاست و مردم آمریکا باید به خاطر آن عزای عمومی بگیرند.

 

به گزارش راه فاروج؛ امام‌جمعه شهرستان فاروج در خطبه‌های نماز جمعه امروز فاروج گفت: محرم و صفر به‏طور عام و عاشوراى حسینى به‏طور خاص ازجمله فرصت‌های فوق‏العاده ویژه‏اى است كه علی‏رغم همه تلاش‌ها و پژوهش‌ها، هنوز ابعاد و ظرفیت‌های مهمى از آن ناشناخته مانده است و به عبارتی آنچه تاكنون به آن توجه شده، مربوط به سطح و چگونگى برپایى عزاى حسینى (علیه‏السلام) و رونق یافتگی محافل و هیئت‌ها و كم و كیف ظاهرى آن بوده و كمتر به عمق و هویت و راهبردهاى ژرف و تحول‏آفرین آن عنایت رفته است.

وی در ادامه افزود: محرم و صفر نه‌فقط سیاهى و عزا و سوگوارى و اشك و گریه است كه این نیز نمادى از عشق و معرفت و ارادت خالصانه به بهترین‌های بشریت است بلكه محرم و صفر كانونى است حرکت آفرین و مطمئن براى شور توأم باشعور علیه هرگونه زشتى و ناپاكى و فساد و اوج این حركت نیز تاسوعا و عاشورا است كه هرچه زمان مى‏گذرد به فضل الهى بر دامنه‏ى نفوذ و اقتدارش افزوده مى‏گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده با اشاره به آغاز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: امام حسین (ع) شهید امربه‌معروف و نهی از منکر است و این امر در حد تذکر لسانی وظیفه همگانی است و تارکین امربه‌معروف و نهی از منکر در اعمال مرتکبین شریک‌اند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برجام و شیطان بزرگ گفت: ضمن محکومیت بدعهدی‌ها و سخنان سخیف و به‌دوراز منطق ترامپ علیه ایران در سازمان ملل از مواضع و سخنان انقلابی ریاست محترم جمهوری در ملاقات‌ها و سخنرانی مجمع سازمان ملل تقدیر و تشکر داریم.

قلی زاده سخنان ترامپ را ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک‌مغزی دانسته و افزود: مردم آمریکا باید به خاطر سخنرانی برخاسته از نادانی و جهالت و کوته‌فکری رئیس‌جمهورشان عزای عمومی بگیرند و بدا به حال آن کشورهایی که خود را غلام حلقه‌به‌گوش چنین انسان‌های نادان و جاهلی قرار می‌دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: ترامپ نادان‌ترین و احمق‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا است به‌گونه‌ای که سخنان سخیف او داد شرکای اروپائی‌اش را نیز درآورده است، حتی برای ملت امریکا افتخارآمیز نبود و باید نخبگان امریکا، از این سخنان و داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم کنند که این احساس شرم را نیز بیان کرده‌اند.

خطیب جمعه فاروج مقاومت جانانه 8 سال دفاع مقدس در برابر کل دنیا را قسمتی طلایی در طول تاریخ ایران دانسته و خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی به خاطر این اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد، دشمن از این جنگ قصد اعمال حاکمیت بر اروندرود، مقابله با صدور انقلاب، تصرف و تجزیه قلمروی ارضی ایران، برتری‌جویی و داعیه امیری برجهان عرب را داشت.

 

پایان خبر./77

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک